Feladatok

  • napi szinten felmerülő általános, irodai, adminisztratív feladatok precíz és önálló ellátása;
  • folyamatban levő ügyek nyomon követése, támogatása;
  • szerződések, projektdokumentációk, nyilvántartások kezelése, rendszerezése;
  • iroda napi működésének biztosítása, készletfigyelés, beszerzések elvégzése (pl. irodaszer);
  • operatív vezető munkájának közvetlen támogatása;
  • dokumentumok szerkesztése;
  • irattározás, archiválás.

Elvárások

  • középfokú végzettség;
  • minőségi önálló, precíz munkavégzés, rugalmasság;
  • rendszerszemléletű, proaktív, megoldásorientált hozzáállás;
  • magas szintű Microsoft Office ismeret;
  • jó kommunikációs- és szervező készség;
  • több éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent

„B” kategóriás jogosítvány vezetési tapasztalattal.

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség;
  • jó hangulatú, dinamikus csapatmunka;
  • versenyképes fizetés;
  • munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon);
  • fiatalos csapat;
  • korszerű, modern munkakörnyezet.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Dinamikusan fejlődő cégünk, a P&G Elektrobau Kft. már több mint 15 éve elkötelezett az elektromos kivitelezés terén. Cégünk Budapest egész területén tevékenykedik, szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal biztosítjuk ügyfeleink számára a megbízható és magas színvonalú szolgáltatást.
Irodai hátterünk bővítése miatt keressük új, motivált munkatársunkat, aki hatékonyan segítené az operatív működésünket.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold önéletrajzodat bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM


Cégnév: P&G ELEKTROBAU KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: