Feladatok

Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.

Elvárások

Excel, Word, levelező rendszer erős felhasználói szint gyakorlatban. 3-5 év tapasztalat. Ügyviteli rendszer aktív, napi használata. Árajánlat kérés, ezek kiértékelése és nyilvántartása átlátható módon. Rendszer szemlélet, jó alkalmazkodó készség, ügyféllel kedves, türelmes kommunikáció. Számlázásban való jártasság. Pontos, munkájára igényes hozzáállás. Angol nyelv alapszintű, írásbeli használata. B kategóriás jogosítvány. 3 hónap próbaidő után önálló, precíz munkavégzés elvárt. 

Előnyt jelent

Actual CRM rendszer ismerete. Jó angol nyelvtudás. Nagytarcsa közeli lakhely. 

Amit kínálunk

Ha szeretne egy barátságos csapatban dolgozni szívesen látjuk.

  • Több mint 20 éve a piacon vagyunk.
  • Biztos és hosszú távú munkahely
  • Főállású munkaviszony
  • Jövedelem: egyéni megállapodás szerint
  • 8 órás bejelentett állás. 13 havi fizetés.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Parkoló

Céginformáció

Ipari villamosmotorok, hajtóművek, frekvenciaváltók nagykereskedelmével foglalkozó cégünk értékesítési csapatának bővítéséhez

Jelentkezés módja

Jelentkezése mellé kérjük Önéletrajzát csatolja. Ha motivációs levelet csatol megköszönjük.

JELENTKEZEM