Az Apex Pharma Kft. dinamikusan fejlődő, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó magyar cég,
Irodai adminisztrátor munkatársat keres, III. kerületi irodai munkavégzésre

Elvárások:
Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek,
Középfokú végzettség,
Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség,
Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség,
Ügyfélközpontú gondolkodásmód

Feladatok:
kimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés
adminisztráció
(Nem marketinges munka!)

Amit kínálunk:
Dinamikusan fejlődő vállalat,
Kiváló munkakörülmények,
Jó hangulatú fiatalos csapatban való részvétel kulturált munkakörülmények között,
Hatékony csapatmunkában való részvétel,
Hosszú távú munkalehetőség,
Versenyképes jövedelem,
Változatos munkavégzés

Munkavégzés helye:
Budapest, III. kerület, Bécsi út, közel a Margit-híd budai hídfőjéhez.
Könnyen megközelíthető, közel számos villamos-, több buszjárat és a HÉV.

Munkaidő:
H-P, 8-16h

Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzzal, "IRODAI ADMINISZTRÁTOR" tárgy megnevezéssel, az [email protected] e-mail címen.

JELENTKEZEM


Cégnév: APEX PHARMA Kft.
Kapcsolattartó: Újbuda Prizma
Jelentkezés telefonon: 06703322400
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: