Feladatok

  • Adatok felvezetése MS Excel táblázatokba és a vállalatirányítási rendszerbe
  • Dokumentumok scannelése, rendszerezése
  • Számlázással kapcsolatos ügyintézés
  • Kapcsolattartás külföldi irodákkal
  • Egyéb adminisztratív jellegű teendők

Elvárások

  • Kommunikációképes német nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office ismeretek, különösképp MS Excel
  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány és autó (Győr melletti irodába)

Amit kínálunk

  • Egy friss, feltörekvő magyarországi projekt nemzetközi háttérrel
  • Főállású munkaviszonyt rugalmas munkaidővel
  • Korrekt bérezést, motiváló környezetet
  • Fejlődési és előrelépési lehetőséget

Céginformáció

Kávékapszulák és kávégépek nemzetközi kereskedelmével foglalkozó partnercégünk bővíti győri irodáját és új kollégát keres IRODAI ADMINISZTRÁTOR pozícióba.

Jelentkezés módja

Jelentkezésedhez kérlek csatold magyar és német nyelvű önéletrajzodat!

JELENTKEZEM