Feladatok
Társasházkezelő cégünk keres irodai adminisztrátori munkakörbe munkatársakat. A részletes feladatokat az alábbiakban részletezzük.
- Fogyasztási értesítők elkészítése,
- Tulajdonosi adatok rögzítése, frissítése
- Társasházi mérőórák adatbázisba való rögzítése, leolvasása
- SZMSZ / Alapító okirat szerinti költség megosztási paraméterek beállítása,
- Fizetési felszólítások vezetése, kiküldése, nyomon követése,
- Közös költség, fogyasztási költség előleg rögzítése és frissítése a költségtervezetek alapján a megfelelő szoftverben,
- Közgyűlések után az elfogadott közös költségek módosítása
- Pénzügyi, adminisztrációs folyamatkezelők feldolgozása, megválaszolása,
- Tulajdonosi folyószámlák, elszámolások az Ügyfélkapura való feltöltése, (havonta, negyedévente)
- Ügyfélkapuhoz a tulajdonosi belépőkódok generálása, tulajdonosoknak való megküldése
- Közgyűlési időpontok, meghívók előkészítése, postázása,
- közgyűléseken való részvétel, közgyűlési jegyzőkönyvek megírása,
- Beérkező levelek, e-mailek, megválaszolása,
- Telefonhívások fogadása, folyamatkezelők vezetésével
- Hitelesített jegyzőkönyvek postázásra való előkészítése, bekérése
- Az Ügyfélkapu folyamatos frissítése, Társasházi iratok feltöltése,
- Közgyűlési összesítő táblázat naprakész vezetése,
- Társasházi iratokat összesítő táblázat naprakész vezetése, frissítése
- Tulajdonosi adatbázis a frissítése,
- Tulajdonosi e-mail sablonok elkészítése, folyamatos frissítése
- Műszakis kollégák levelezésének segítése árajánlatkérések, megrendelések megírása,
Társasházak, Irodaházak biztosítóival kapcsolattartás, kötvények frissítése, kárbejelentések, kárrendezések ügyintézése
- kollégák munkáinak koordinálása, segítése
- iratkezelő dosszié címkék frissítése
- Bérszámfejtéshez a jelenléti ív, útnyilvántartási lap, túlóra elszámoló lap begyűjtése, hó végén az ügyvezetőnek átadni,
- beérkező telefaxok iktatás
- társasházak pénzügyi beszámolójának előkészítése, elkészítése
- társasházak éves terveinek előkészítése, elkészítése
- Tulajdonosi folyószámlák és elszámolások készítése, postázása
- folyamatkezelő szoftver használata
Elvárások
- Középfokú érettségi
- Office ismeretek Word-Excel
- Üzleties, jó kommunikációs képesség
- Alap tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Önálló levelezés és fogalmazási képesség, precíz munkavégzés
Előnyt jelent
Adminisztrációs, Back Office, Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Bérezés: Nettó 350.000,-Ft, 2 hónap próbaidő alatt nettó 300.000,-Ft
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig
Hétfő: 08:00-16:00
Kedd: 08:00-16:00
Szerda: 08:00-16:00
Csütörtök: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-14:00
Céginformáció
Hema-Home Kft. / Társasházkezelés
#megfelelő bérezés,
#szabad hétvége,
#stabil fizetés,
#jogtisztán bejelentett bér,
#kiemelt fizetés
#adminisztráció
Jelentkezés módja
A jelentkezem gombra kattintás után kérjük, csatolja önéletrajzát.