Feladatok

Társasházkezelő cégünk keres irodai adminisztrátori munkakörbe munkatársakat. A részletes feladatokat az alábbiakban részletezzük.
  • Fogyasztási értesítők elkészítése, 
  • Tulajdonosi adatok rögzítése, frissítése
  • Társasházi mérőórák adatbázisba való rögzítése, leolvasása
  • SZMSZ / Alapító okirat szerinti költség megosztási paraméterek beállítása, 
  • Fizetési felszólítások vezetése, kiküldése, nyomon követése,
  • Közös költség, fogyasztási költség előleg rögzítése és frissítése a költségtervezetek alapján a megfelelő szoftverben,
  • Közgyűlések után az elfogadott közös költségek módosítása
  • Pénzügyi, adminisztrációs folyamatkezelők feldolgozása, megválaszolása,
  • Tulajdonosi folyószámlák, elszámolások az Ügyfélkapura való feltöltése, (havonta, negyedévente)
  • Ügyfélkapuhoz a tulajdonosi belépőkódok generálása, tulajdonosoknak való megküldése
  • Közgyűlési időpontok, meghívók előkészítése, postázása,
  • közgyűléseken való részvétel, közgyűlési jegyzőkönyvek megírása,
  • Beérkező levelek, e-mailek, megválaszolása,
  • Telefonhívások fogadása, folyamatkezelők vezetésével
  • Hitelesített jegyzőkönyvek postázásra való előkészítése, bekérése
  • Az Ügyfélkapu folyamatos frissítése, Társasházi iratok feltöltése,
  • Közgyűlési összesítő táblázat naprakész vezetése,
  • Társasházi iratokat összesítő táblázat naprakész vezetése, frissítése
  • Tulajdonosi adatbázis a frissítése,
  • Tulajdonosi e-mail sablonok elkészítése, folyamatos frissítése
  • Műszakis kollégák levelezésének segítése árajánlatkérések, megrendelések megírása,
Társasházak, Irodaházak biztosítóival kapcsolattartás, kötvények frissítése, kárbejelentések, kárrendezések ügyintézése
  • kollégák munkáinak koordinálása, segítése
  • iratkezelő dosszié címkék frissítése
  • Bérszámfejtéshez a jelenléti ív, útnyilvántartási lap, túlóra elszámoló lap begyűjtése, hó végén az ügyvezetőnek átadni,
  • beérkező telefaxok iktatás
  • társasházak pénzügyi beszámolójának előkészítése, elkészítése
  • társasházak éves terveinek előkészítése, elkészítése
  • Tulajdonosi folyószámlák és elszámolások készítése, postázása
  • folyamatkezelő szoftver használata

Elvárások

  • Középfokú érettségi
  • Office ismeretek Word-Excel
  • Üzleties, jó kommunikációs képesség
  • Alap tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Önálló levelezés és fogalmazási képesség, precíz munkavégzés

Előnyt jelent

Adminisztrációs, Back Office, Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Bérezés: Nettó 350.000,-Ft, 2 hónap próbaidő alatt nettó 300.000,-Ft
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig

Hétfő: 08:00-16:00
Kedd: 08:00-16:00
Szerda: 08:00-16:00
Csütörtök: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-14:00
 

Céginformáció

Hema-Home Kft. / Társasházkezelés

#megfelelő bérezés,
#szabad hétvége,
#stabil fizetés,
#jogtisztán bejelentett bér,
#kiemelt fizetés
#adminisztráció

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után kérjük, csatolja önéletrajzát.

JELENTKEZEM