Feladatok
Ha szereted a változatos feladatokat, magabiztosan kezeled a táblázatokat, ugyanakkor könnyedén megtalálod a közös hangot a kollégákkal is, precízen és önállóan, de csapatban is hatékonyan dolgozol, akkor nálunk a helyed!
Feladatok:
Általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása
Adatok rögzítése, dokumentumok rendszerezése
Táblázatok, kimutatások naprakész vezetése
Riportok, elemzések, kimutatások készítése
Napi kontrolling feladatokban való aktív részvétel
Szállítói számlák ellenőrzése, iktatása
Készletek nyilvántartása és kezelése, készletmozgások nyomon követése
Munkaüggyel és bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
Irodavezető munkájának elősegítése
Elvárások
Alapszintű pénzügyi ismeretek
Magabiztos, gyakorlati Excel használat
Pontos, precíz munkavégzés
Középfokú végzettség