content-header

Céginformáció

Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Világszerte több mint 15 millió ügyfelet szolgálunk ki, és erőnk abból a hatásból fakad, amelyet a közösségeinkre és a környezetünkre gyakorolhatunk. Vállalatunk küldetése, hogy a növekedés lehetőségét adjuk a közösségeknek, nem csupán összetett termékeink és szolgáltatásaink, hanem a fenntartható jövő megteremtését és pénzügyi jólét megerősítését célzó befektetéseink révén is. Emellett hozzájárulunk az éghajlati és környezeti válság kezeléséhez azzal, hogy minimálisra csökkentjük karbonlábnyomunkat, és ebben támogatjuk ügyfeleinket és közösségeinket is. 

Kollégáink kulcsfontosságúak céljaink eléréséhez, ők a mozgatórugói tevékenységeinknek. Amikor csatlakoznak az UniCredithez, egy nemzetközi, befogadó és sokszínű közösség részévé válnak, amely – nemi identitástól, kortól, etnikai hovatartozástól, szexuális irányultságtól, képességektől és kulturális háttértől függetlenül – a gondolkodásmód sokszínűségére épül. Kollégáink karrierjét – személyes és szakmai téren egyaránt – a tanulás és az együttműködés kultúrájával, juttatásokkal, programokkal és rugalmassággal támogatjuk. Mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink életére akkor tudunk a legjobb hatással lenni, ha először kollégáink életét tesszük jobbá

MILYEN FELADATAID LESZNEK?

  • Ügyfelek igényeinek és elvárásainak folyamatos monitorolása.
  • Az ügyfelek piaci környezetre vonatkozó információkkal való folyamatos ellátása (telefonon, e-mail-ben, tájékoztató anyagok összeállításával, hírlevelek készítésével, prezentációval, személyes megbeszélés során). A piaci partnerekkel, al-letétkezelőkkel, valamint a hatóságokkal való együttműködés, a piaci környezetre vonatkozó információk folyamatos figyelemmel kísérése, gyűjtése és azok továbbítása a partnerek felé.
  • Ügyfelektől érkező kérdőívek, piaci információt kérő anyagok készítésében való közreműködés.
  • Az operációs kollégákkal való aktív együttműködés az ügyfél minél személyre szabottabb kiszolgálása érdekében, az ügyfelek napi operációtól eltérő kérdéseinek megválaszolása.
  • Levelezés, kapcsolatépítés potenciális ügyfelekkel, teljes körű tájékoztatás a letétkezelési szolgáltatásról, ajánlatok összeállítása, prezentációk és egyéb értékesítést segítő anyagok készítése.
  • Új és meglévő ügyfelek szerződéseinek előkészítése a jogi osztállyal együttműködve, adatszolgáltatás, eljárási rendek összeállításában való közreműködés. Ügyfelekkel kapcsolatos dokumentációk (szerződések, eljárási rendek) és információk karbantartása, frissítése a banki rendszerekben.
  • Számlanyitáshoz szükséges alapdokumentációk, valamint egyéb dokumentációk begyűjtése, és azok továbbítása a felelős kollégának.
  • Kapcsolattartás a bank egyéb területeivel, a letétkezelés és a Bank egyéb területei között történő egyeztetéseken, megbeszéléseken való részvétel.
  • Belső riportok, jelentések készítésében való közreműködés, statisztikai adatgyűjtés, elemzések készítése.

MIT VÁRUNK TŐLED?

  • Felsőfokú végzettség 
  • Letétkezelésen, vagy alapkezelőnél szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Erős kommunikációs készség
  • Ügyfélközpontúság
  • Önálló munkavégzés
  • Kreativitás, jó probléma megoldó képesség

MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNI?

  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
  • Munkavállalói Támogató Program,
  • Képzések,
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően. 
  • Extra szabadnap.

JELENTKEZEM