Feladatok

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A Törökbálint Város Önkormányzat tulajdonában lévő, lakás- és nem lakáscélú ingatlan teljes körű üzemeltetése.
  • Javítási/ felújítási munkák teljes körű ügyintézése.
  • Rendszeres karbantartások (gázkészülékek, kémények, érintésvédelem stb.) megszervezése, dokumentálása.
  • Bérleti szerződések előkészítése, lakáskijelölési folyamat koordinálása.
  • Bérleti pályázat kiírása, bérleti szerződések előkészítése.
  • Bérlői panaszok, hibabejelentések kezelése, javítási munkák megszervezése.
  • Együttműködés a Hivatal társosztályaival.
  • Nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatás.
  • Kapcsolattartás közműszolgáltatókkal, átírással, számlázással kapcsolatos ügyintézés.

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony (a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján). Teljes munkaidős foglalkoztatás.

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2045 Törökbálint, Munkácsy Mihály u. 79. (Törökbálinti Városgondnokság központi irodája)
 

Elvárások

Pályázati feltételek:
  • középfokú képesítés,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) (Word, Excel, Outlook),
  • B kategóriás jogosítvány,
  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • büntetlen előélet (erkölcsi bizonyítvány leadása alkalmazás esetén),
  • cselekvőképesség,
  • magyar állampolgárságú, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy

Előnyt jelent

  • felsőfokú képesítés,
  • építőipari szakképzettség; gépész, villamosság, építész végzettség,
  • ingatlankezelői szakképesítés,
  • épületüzemeltetési szoftver használata,
  • közszférában szerzett tapasztalat,
  • iratkezelési szabályok, programok ismerete,
  • csapatmunkára való készség,
  • ügyfélcentrikus hozzáállás, szociális érzék
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség.

Amit kínálunk

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
További juttatások: SZÉP-kártya juttatás, a törvény szerint meghatározott munkába járás költségtérítése.

Céginformáció

A 2012. áprilisában létrehozott Törökbálinti Városgondnokság önállóan működő költségvetési intézmény, mely az Önkormányzat fenntartásában áll. Megalakulása óta ellátja a város település-üzemeltetési feladatait. Ebbe beletartozik a közterületek tisztántartása, karbantartása; zöldfelületek kezelése; hóeltakarítás, illetve az önkormányzati intézmények gondnokolása, üzemeltetése; iskolákban lévő konyhák üzemeltetése stb.

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • fényképes önéletrajz,
  • végzettséget/ képzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
  • motivációs levél,
  • A Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázatok benyújtásának módja:
  • elektronikus úton Juhász Mónika részére a "Jelentkezem" gombra kattintva vagy
  • postai úton a Törökbálinti Városgondnokság címére (2045 Törökbálint, Munkácsy Mihály u. 79.).

Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: VGHR/30/2024., valamint a munkakör megnevezését: ingatlanüzemeltetési ügyintéző.

A pályázati kiírás további közzétételének helye:
  • Törökbálinti Városgondnokság hivatalos honlapján
  • Törökbálint város hivatalos honlapján
  • a Nemzeti Közigazgatási Intézet által működtetett „A Közszféra Állásportálja”.

JELENTKEZEM