Ingatlankezelési szakértőt
Feladatok:
- A vállalat saját tulajdonú budapesti, 5000m2 -es B kategóriás irodaházának, valamint további, a cég tulajdonában lévő elsősorban székesfehérvári ingatlanok (irodák, raktárak, lakások, stb.) bérlői portfóliójának fejlesztése és komplex menedzsmentje
- További saját tulajdonú - elsősorban székesfehérvári és budapesti nem ipari jellegű - ingatlanok bérbeadottságának növelése
- Bérlőkkel való folyamatos kapcsolattartás, bérlői igények kezelése, szerződéses kapcsolatok üzleti- és kommunikációs szempontú kezelése, bérleti szerződések menedzsmentje jogi támogatással
- Új bérlők felkutatása, a bérleti igények kezelése, bérbeadás teljes körű menedzsmentje
- Ingatlanok helyszíni bemutatása, tárgyalások leszervezése, lebonyolítása
- A bérbeadással kapcsolatos összefoglalók, előterjesztések készítése
- Kooperáció a vagyonhasznosítási szakértővel és a menedzsmenttel
Amit kínálunk:
- Kulturált munkakörnyezet, egy stabil lábakon álló vállalatnál
- Emberközpontú vállalati kultúra
- Adminisztratív háttértámogatás
- Együttműködő és megértő bérlői gárda
- Átlátható gépészeti struktúra, kiépített alvállalkozói kör
- Versenyképes jövedelem, cafeteria és év végi bónusz
- A vállalatcsoport dolgozóinak elérhető juttatások, például térítésmentes egészségügyi szűrések, kedvezményes üdülési és sportolási lehetőségek
Egyéb információ az állásról:
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató