AMIRŐL A POZÍCIÓ SZÓL:IT munkatársként biztosítod az operációs rendszereink zökkenőmentes működését. Karbantartod a hardvereket, frissíted az általunk használt programokat. Szakszerű segítséget nyújtasz az informatikai problémák megoldásában telefonon, személyesen és távmenedzsment eszközökkel. A gördülékeny és pontos munkavégzéshez incidens kezelő rendszert fogsz használni, amiben a beérkező hibajegyeket kezeled és adminisztrálod. Fontos szereped lesz az újonnan érkező munkavállalók fogadásában is, mivel Te biztosítod számukra a szükséges eszközöket és technikai információkat az első napjukon.
Amiben számítunk rád:- Felhasználók informatikai támogatása
- Beérkező hibajegyek fogadása, kezelése, megoldása
- Hardware támogatás (Workstation, Nyomtató, Mobil);
- Szoftver támogatás
- Biztonsági mentések felügyelete
- Ütemezett ellenőrzések elvégzése, nyilvántartása, feltárt hibák kezelése
- Kapcsolattartás partnerekkel (fejlesztők, beszállítók)
- IT/Kiberbiztonsági oktatások
- OS támogatás (Windows szerver és munkaállomás, iOS, Android)
- Szoftverek bevezetése (tesztelése, update-je, deploy-ja)
- IT Asset management (HW, SW, licencek )
- Jogosultság kezelés
- Domain felhasználók adminisztrációja, be- és kiléptetése
- Vagyonvédelmi rendszerek üzemeltetése (beléptető kártyák)
- Dokumentációk frissen tartása
- IT support munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák esetén
- Laptopokat, mobiltelefonokat, nyomtatókat kezelsz és menedzselsz
- Mivel sok informatikai eszközzel dolgozunk és ezeket mi tartjuk nyilván, nem hátrány, ha nincs gondod az adminisztrációval
- Fontos, hogy tudj priorizálni, és megnyugtatóan kommunikálni a kollégák felé
- Részlegek közötti feladatokban részvétel és támogatás