Feladatok és felelősségek:

  • IT osztály adminisztratív feladatainak ellátás (dokumentációk, jegyzőkönyvek, riportok és statisztikák készítése)
  • Dokumentumok kezelése, rendszerezése
  • IT eszközök bevételezése, nyilvántartása, leltárkezelés
  • IT helpdesk feladatok támogatása
  • Kapcsolattartás beszállítókkal és szolgáltatókkal (rendelések, szervizügyek)
  • IT projektek adminisztratív támogatása
  • IT vezető és a rendszergazdák támogatása a minden napi feladatokban
  • IT eszközök kezelése és kiadása (toner, PDA, mobil telefon, stb…)

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • 3-5 éves tapasztalat IT adminisztrációs területen
  • Alapvető IT ismeretek: Windows, Office (Word, Excel)
  • Angol nyelv írásban (dokumentáció, kommunikáció)
  • B kategóriás jogosítvány vezetési tapasztalattal
  • Jó kommunikációs és szervezőkészség
  • Precizitás, megbízhatóság, csapatmunka

Előnyök:

  • Középfokú informatikai vagy adminisztratív végzettség
  • Tapasztalat IT support vagy IT értékesítési területen
  • Hardver- és szoftverismeret (PC, laptop, mobil eszközök)

Amit kínálnak:

  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező osztrák vállalatnál, felelősségteljes munkakör
  • 100%-ban bejelentett, hosszú távú munkalehetőség
  • Támogató, szakmailag felkészült vezetőség és összetartó csapat
  • Cafetéria és utazási költségtérítés
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, napi 8 óra

Munkavégzés helye:

  • Budaörs

Jelentkezés módja:

  • Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezést követően?

  • A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére.
  • Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM