content-header

Céginformáció

A több mint 19 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Informatika Zrt. az MVM Csoport tagvállalatainak nyújt magas szintű informatikai szolgáltatásokat. A társaságnak a legmodernebb technológiai megoldásokra épülő szolgáltatás portfóliója tartalmazza a következőket: Service Desk (Ügyfélszolgálat), IT „közmű” jellegű szolgáltatások (pl.: e-mail, internet, nyomtatás), IT alkalmazások szolgáltatása (pl.: SAP), Elektronikus dokumentum-menedzsment és Szoftver- illetve hardverbeszerzések.


Feladatok

  • A kritikus incidensek során a szakértő kollégák, megoldócsoportok munkájának irányítása, a szükséges erőforrások mozgósítása, eszkalációk kezelése (funkcionális és hierarchikus eszkaláció)
  • Az incidensek teljes életciklusán keresztül a jegyek státuszának naprakész vezetése, lezárásuk ellenőrzése az ITSM rendszerben, a megfelelő dokumentáció biztosítása
  • A kiemelt incidens teljes életciklusa alatt a menedzsment, vezetők és érintett csoportok folyamatos, strukturált tájékoztatása, stakeholder management, riportok készítése az esemény lezárását követően
  • Rendszeres és ad hoc jelentések, statisztikák, kimutatások készítése a kritikus incidensekről, azok kezeléséről, SLA/OLA teljesülésről
  • War room összehívása, megbeszélések szervezése, moderálása, az érintett szakterületek, support csapatok, szükség esetén a gyártó bevonása
  • A folyamatok hatékonyságának rendszeres értékelése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása, standardizált jegykezelési sablonok bevezetésének támogatása
  • Folyamatos, strukturált információcsere az érintett csoportok között, magas szintű kommunikáció az üzleti partnerekkel, különösen kiemelt incidensek esetén
  • Az incidensek kezelésének megfeleltetése a szerződéses szolgáltatási szinteknek, ezek teljesülésének folyamatos monitorozása
  • Sürgősségi változások (emergency change), a változásmenedzsment folyamat támogatása

Amit kérünk

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Magas szintű szervezőkészség, stressztűrés, döntésképesség
  • Kiemelkedő kommunikációs és stakeholder management készség
  • ITSM rendszerek, jegykezelő rendszerek magabiztos használata
  • Incidensmenedzsment, problémakezelés, változásmenedzsment folyamatok ismerete
  • Csapatmunkára való képesség, vezetői attitűd
  • Angol nyelvű szakmai kommunikáció
  • ITIL ismeret

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Széleskörű, versenyképes javadalmazási csomag (cafeteria, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás)
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • A teljesítmény alapján bónusz
  • Magán egészségbiztosítás, plusz egy nap fizetett szabadság orvosi vizsgálatra
  • Áramdíjkedvezmény
  • Rugalmas munkaidő
  • Munkavégzéshez notebook, mobiltelefon használat biztosítása
  • Sportolási, üdülési lehetőségek

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerezett tapasztalat

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM