Feladatok
- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, megszerkesztése
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
- Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása
- Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
- Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése)
- A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása
- Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
- Ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása
- PET alapanyag beszerzés
- Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, ügyfélkapcsolat stb.)
- Beszámolás a vezetőnek
Elvárások
Felsőfokú végzettség
Tárgyalóképes angol nyelv ismeret
Számítógép-kezelői ismeretek: Microsoft Office, Internet, Navision
Szakmai tapasztalat: min. 1-2 év
Előnyt jelent
Proaktív személyiség.
Precíz munkavégzés.
Rugalmas problémamegoldó képesség.
Amit kínálunk
Kiemelt juttatási csomag.
Céginformáció
A piac meghatározó szereplője, stabil munkahely.
Jelentkezés módja
Jelentkezzen fényképes önéletrajz beküldésével és a fizetési igény megjelölésével.