Feladatok

  • A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, megszerkesztése
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
  • A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása
  • Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
  • Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése)
  • A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
  • Ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása
  • PET alapanyag beszerzés
  • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, ügyfélkapcsolat stb.)
  • Beszámolás a vezetőnek

Elvárások

Felsőfokú végzettség
Tárgyalóképes angol nyelv ismeret
Számítógép-kezelői ismeretek: Microsoft Office, Internet, Navision
Szakmai tapasztalat: min. 1-2 év

Előnyt jelent

Proaktív személyiség.
Precíz munkavégzés.
Rugalmas problémamegoldó képesség.

Amit kínálunk

Kiemelt juttatási csomag.

Céginformáció

A piac meghatározó szereplője, stabil munkahely.

Jelentkezés módja

Jelentkezzen fényképes önéletrajz beküldésével és a fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM