Feladatok

  • Új munkavállalók beléptetése (beléptetés előkészítése, munkaszerződés elkészítése, személyi anyag összeállítása, munkaköri leírás elkészítésének nyomon követése, foglalkozás egészségügyi vizsgálat szervezése, betanulási fázisok megszervezése és nyomon követése)
  • Munkaviszony változásával kapcsolatos teendők elvégzése
  • Kilépőkkel kapcsolatos feladatok ellátása
  • A személyi anyagok elektronikus és papíralapú nyilvántartása
  • HR nyilvántartások aktualizálása
  • Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
  • Közreműködés céges képzések megvalósításában
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatás a külső bérszámfejtést végző partner felé
  • Betöltetlen álláshelyek meghirdetése
  • Jelöltek interjúinak megszervezése a fogadó részleg bevonásával, részvétel az interjún és javaslat készítése az interjú alapján
  • A munkáltatással kapcsolatos jogszabályok nyomon követése és a szükséges belső szabályzatok előkészítése vagy azok véleményezése.  
  • Egyéb HR feladatok ellátása
  • Ösztönzési rendszer üzemeltetése

Elvárások

  • Hr területen szerzett minimum 2-5 éves szakmai tapasztalat – 50-100 fős cégnél
  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • MS Office magabiztos használata
  • Társadalombiztosítási ismeretek
  • Kompenzációs és juttatási rendszer ismerete
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Terhelhetőség
  • Megbízható, pontos, precíz munkavégzés
  • Empátia készség

Előnyt jelent

  • Rendszerszemlélet és jó logikai képesség
  • Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdési lehetőség
  • Dinamikus, csapat
  • Kellemes munkakörnyezet

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM