Feladatok

Dinamikusan fejlődő budapesti vendéglátóipari cég 20-40 kolléga mindennapi HR adminisztrációjának elvégzéséhez és folyamatos fejlesztéséhez keresI új csapattagJÁt. A munkavégzés helye heti 4 nap home office, 1 nap iroda.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • 2 év munkaügyi területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office program magabiztos ismerete (Excel, Word)
  • Önálló, célorientált munkavégzés
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Nyitott, proaktív személyiség
  • Magas szintű együttműködési készség
  • Folyamatorientált látásmód, rendszerszemlélet

Előnyt jelent

  • HRmaster rendszer ismeret
  • HR rendszer bevezetésében, fejlesztésben való részvétel

Amit kínálunk

  • Megfelelő bérezés
  • Jogtisztán bejelentett bér
  • Teljes munkaidő
  • Home Office
  • Mobiltelefon
  • Laptop
  • Befogadó, támogató és lendületes csapat
  • Modern munkakörnyezetet
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Családbarát cég vagyunk

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló

Céginformáció

A hazai vendéglátóipar dinamikusan fejlődő szereplője, a Lafritte Kft., több mint öt éve működtet sikerrel pékség-kávézókat a hazai és a Budapestre látogató külföldi vendégeink nagy örömére. Stabil háttérrel, tapasztalt kollégákkal, kiemelkedő szakértelemmel dolgozó csapatunk bővítéséhez keresünk kollégát  HR  munkatárs pozícióba.

Jelentkezés módja

Jelentkezem gomb megnyomása utána kérem csatolja önéletrajzát.

JELENTKEZEM