Feladatok

  • Munkavállalók ki- és beléptetése, a szükséges munkaügyi dokumentációk elkészítése
  • Személyi anyagok karbantartása, kezelése
  • 3. országbeli munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézés
  • Belső HR folyamatokban való aktív részvétel (például: belső kommunikációs csoport kezelése, tréningek megszervezése, HR programok szervezése)
  • Együttműködés egyéb adminisztratív feladatokban
  • Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
  • Együttműködés a szállodákkal a napi HR ügyekben

Elvárások

  • HR területen szerzett 2-3 év gyakorlat
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Microsoft Office programok ismerete,
  • Angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Erős munkaügyi ismeretek
  • Jártasság 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatásában

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Továbbképzési lehetőségek és tréningek
  • Partnercégeknél igénybe vehető dolgozói kedvezmények

Céginformáció

A Mellow Mood Hotels cégcsoport központi HR csapatába keressük lelkes kollégánkat HR munkatárs munkakörbe.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed fényképes, szakmai önéletrajzod a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

JELENTKEZEM