Feladatok

Feladataid lesznek:
  • Munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása (belépési és kilépési dokumentációk, munkaszerződések, változások kezelése).
  • Kimutatások és riportok készítése a vezetőség részére.
  • A bérszámfejtési folyamatok előkészítése és támogatása.
  • Munkavállalói adatok naprakészen tartása.
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtő csapattal.

Elvárások

Amit elvárunk tőled:
  • Minimum középfokú végzettség.
  • Munkaügyi adminisztrációban vagy HR területen szerzett tapasztalat (legalább 1-2 év előny).
  • MS Excel és Word magabiztos használata.
  • Pontosság, megbízhatóság, rendszerszemlélet.
  • Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent

  • Bérszámfejtő végzettség vagy bérszámfejtésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Amit kínálunk:
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy elismert vállalatnál.
  • Fejlődési és tanulási lehetőségek a HR területén.
  • Barátságos, támogató csapat.

Céginformáció

Az Ilogistic, az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai fulfilment vállalat, HR munkatársat keres csapatába. Az új HR munkatárssal közösen folytatjuk az elmúlt évek sikeres növekedését, a GLS csoport tagjaként.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a lehetőség, jelentkezz szakmai önéletrajzod csatolásával közvetlenül a profession rendszerén keresztül!
Várjuk jelentkezésedet!

JELENTKEZEM