Feladatok

Munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó cégünk keres zuglói irodánkba HR koordinátor munkatársat.

Miről szól nálunk a HR koordinátor munkája?
  • Aktívan részt vesz a toborzásban, és együttműködik a toborzó kollégákkal.
  • A megbízóink számára megtalálja a legmegfelelőbb munkaerőt.
  • Folyamatosan kapcsolatot tart a partnercégekkel.
  • Előkészíti a felvételre kerülő munkatársak szerződését és a hatályos jogszabályok szerinti mellékleteket, tájékoztató anyagokat.
  • Munkaviszony létesítésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása.
  • Felel azért, hogy a munkavállalók minden szükséges információt megkapjanak (pl. munkába járás).
  • Nyilvántartást vezet a cég munkavállalóinak kiadott szabadságokról, betegszabadságokról, utazási költségtérítésekről.
  • Riportokat, kimutatások készít.
  • Segít a felmerülő problémák megoldásában.
  • Személyi anyagok karbantartása.
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárások

- minimum középfokú szakirányú végzettség
- jó kommunikációs készség
- bérszámfejtési alapismeretek
- számítógépes alapismeretek
- jogosítvány

Amit kínálunk

Bér megegyezés szerint.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.
Légy a munkatársunk egy kis létszámú és állatbarát munkahelyi környezetben!

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Kutyabarát

Jelentkezés módja

Az önéletrajzokat a bérigény megjelölésével várjuk.

JELENTKEZEM