Prohuman Zrt.
Szekszárdi Partnerünk számára keresek munkatársat HR generalista pozícióra.

HR Generalista

Főbb feladatok, munkák:

  • Helyi HR-politikák, stratégiák és kezdeményezések kidolgozása és bevezetése a csoport HR-politikáival és az üzleti célokkal összhangban
  • Toborzási és beillesztési folyamat felügyelete és menedzselése
  • Bérszámfejtési folyamat koordinálása, beleértve a bérszámfejtéshez szükséges adatok biztosítását (időmenedzsment rendszer felügyelete, külső bérszámfejtő cég)
  • HR statisztikák, jelentések készítése
  • Képzési igények felmérése, képzési programok szervezése és azok nyomon követése
  • A jelenlegi és jövőbeli üzleti igények támogatása a humántőke fejlesztése, motiválása és megtartása által
  • A jogszabályoknak megfelelő humánerőforrás-menedzsment biztosítása
  • HR eszközök és folyamatok bevezetése/fejlesztése a cég szerkezetéhez igazodva
  • Munkaszerződések kezelése, munkavállalók belépési és kilépési dokumentációjának elkészítése (szerződéses dokumentumok, jogi iratok előkészítése)
  • Pozitív munkakörnyezet megteremtése a szociális párbeszéd részeként (hozzájárulás egy kellemes teljesítményorientált kultúra kialakításához)
  • HR-hez kapcsolódóprojektek kezdeményezése és nyomon követése a cégen belül
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakirányú (HR/jogi) felsőfokú végzettség
  • Minim5 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Tapasztalat toborzásban több forrásból és munkaerő-kölcsönzésben/bérlésben
  • Bérszámfejtési folyamatok és szabályozások ismerete, kiszervezett szolgáltatások kezelése
  • Magyar munkajogi ismeretek, HR dokumentumok (munkaszerződések, kiegészítések, írásbeli értesítések stb.) elkészítésére való képesség
  • HR folyamatok ismerete (lehetőleg a gyártási szektorban)
  • Magas szintű kommunikációs készségek
  • Jó konfliktuskezelő képesség
  • Magas stressztűrés, rugalmasság
  • Nyitott személyiség, lojalitás és szigorú titoktartás
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Német nyelvtudás
  • Nemzetközi cégnél szerzett tapasztalat
  • Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag (cafeteria, rugalmas munkaidő stb.)
  • Éves személyes ösztönző rendszer
  • Dinamikusan fejlődő multinacionális vállalati háttér
  • Üzleti döntésekre való ráhatás
  • Folyamatos szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség változatos és kihívást jelentő feladatok révén, valamint a vezetői szerepkör lehetőségével
  • Alkalmi home office lehetőség, maximum heti 1 nap
  • Utazási támogatás (34 HUF/km gépkocsi térítés vagy 100%-os bérlettámogatás, megállapodás szerint)
  • Jelentkezés az állásra:

    Amennyiben a lehetőség felkeltette az érdeklődésedet, kérlek, küldd el angol és magyar nyelvű önéletrajzodat.

    JELENTKEZEM