• A havi zárási folyamat irányítása, munkaidő-adatok karbantartása, bérszámfejtés támogatása
  • A dolgozói bér és nem bér jellegű juttatások szervezése, számítása
  • A HR információs rendszer (Nexon4) helyi szakértőjeként a munkavállalók adatainak karbantartása,támogatás nyújtása a társterületeknek
  • HR-rel kapcsolatos dokumentációk, szabályzatok és riportok készítése
  • A munkavállalói életciklus folyamatainak irányítása és adminisztrálása, úgy mint belépési és kilépési folyamatok, belső változások
  • Munkaerőfelvétel folyamatának gondozása a létszámigény felmerülésétől a felvételig, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
  • Részvétel a munkáltató márkaépítési és megtartási tevékenységében
  • A munkavállalók és vezetők támogatása HR-t érintő kérdésekben

 

Elvárások:

Elvárások

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Munkajogi ismeretek
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete, Nexon rendszerben szerzett tapasztalat előnyt jelent

 

Személyiség

  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Megbízhatóság, segítőkészség
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális képességek
  • Kiemelkedő adminisztrációs képesség, precíz munkavégzés

 

Egyéb információ az állásról:

Debreceni partnerünk számára keresünk HR generalista kollégát.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Versenyképes fizetés és széleskörű juttatások</li> <li>Részvétel nemzetközi projektekben</l
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: