Feladatok

  • A HR stratégia megvalósulásának támogatása, a kapcsolódó feladatok megvalósítása;
  • Dolgozói motiváció növelésére és megtartására irányuló kezdeményezések kidolgozása;
  • Belső kommunikációs tevékenységhez kapcsolódó feladatok elvégzése, fejlesztése;
  • Sourcing és recruitment (sourcing feladatok, valamint álláshirdetések készítése, feladása, önéletrajzok; szűrése, rendszerezése, interjúk szervezése és lebonyolítása);
  • Beléptetés és kiléptetés folyamatának koordinálása;
  • Belső adatbázisok, HR dokumentumok és nyilvántartások kezelése;
  • Bérszámfejtés támogatása, kapcsolattartás a bérszámfejtő céggel;
  • HR folyamatok és szabályozások megalkotásában való részvétel, azok frissítése és folyamatos felülvizsgálata;
  • Wellbeing és employer brandig feladatok megtervezésében és végrehajtásában való részvétel.

Elvárások

  • HR/pszichológia/közgazdász végzettség;
  • Hasonló területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat;
  • Kreatív, újító, proaktív szemlélettel rendelkezel;
  • Haladó szinten kezeled az MS Office programokat;
  • Örömmel foglalkozol emberekkel;
  • Jó kommunikációs készséged van;
  • Kiváló szervező készség, megoldás-orientált személyiség;
  • Szeretsz csapatban dolgozni, gyorsan reagálsz a változásokra és a felmerülő helyzetekre;
  • Képes vagy önálló munkavégzésre.

Előnyt jelent

  • Üzleti területek támogatásában szereztél tapasztalatot;
  • Tanácsadói szektor ismerete;
  • PowerBI ismeret;
  • Vállalati kommunikációt támogató szoftverismeret.

Amit kínálunk

  • Stabil anyagi háttérrel rendelkező vállalat tagja lehetsz, határozatlan munkaviszony keretében;
  • Támogató vezetőség és összetartó csapat vesz körül;
  • Modern és igényes munkakörnyezetben telnek napjaid;
  • Belső és külső képzéseken vehetsz részt;
  • Sok csapatépítő program - csapatos elvonulások, közös céges rendezvények egész évben;
  • Vonzó, versenyképes alapfizetésre
  • Aktív belső szakmai diskurzusban vehetsz részt;
  • Jó megközelíthetőség, korlátlan kávé;
  • Betekintést nyerhetsz a cég több területének is a működésébe.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A MultiContact Consulting Kft. immáron több, mint 20 éve jelen van a hazai munkaerőpiacon. Szolgáltatási kínálatunk az évek során folyamatosan bővült, így ma már minden olyan elemet tartalmaz, amely a klasszikus vezetési, igazgatási illetve az informatikai szakértői szolgáltatás tárgykörébe tartozik. Örömmel tölt el bennünket, hogy egyre bővülő ügyfélkörünk egyre összetettebb projektekkel bíz meg bennünket, elismerve dinamikusan fejlődő csapatunk hozzáállását és szakmai sikereit.

Jelentkezés módja

A „ Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével!
Cégnév: MultiContact Consulting Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK