Feladatok

  • HR folyamatok alkalmazása és érvényesítése, továbbá fejlesztésükre irányuló javaslattétel,
  • Szakmai tanácsadás a vezetők részére minden HR érintettségű témában,
  • Hatékony és kiegyensúlyozott munkaerőgazdálkodás elősegítése,
  • Munkajogi, adatvédelmi megfelelőség biztosítása,
  • Teljesítménymenedzsment és utódlástervezési folyamatok támogatása,
  • Toborzási és kiválasztási folyamatokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés,
  • Munkaidő nyilvántartás napi szintű kezelése,
  • Ciklikus és ad-hoc reporting feladatok elvégzése,
  • Bérszámfejtés előkészítésében való részvétel,
  • Szoros együttműködés az oktatási területtel, bérszámfejtéssel, kontrolling területtel,
  • Próbaidős kollégák integrációjának kezelése
  • Bérezési, teljesítménymérési és motivációs rendszer kidolgozása, üzemeltetése, mutatószámokkal kapcsolatos számítások, elemzések
  • Létszámgazdálkodás, éves szabadságterv készítése, illetve ennek nyomon követése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 3 év, HR területén szerzett tapasztalat.
  • Munkaügyi szabályozások és munka törvénykönyvének beható ismerete.
  • Erős MS Office felhasználói szintű ismeretek.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Csapatban való munkavégzés képessége és önállóság.

Előnyt jelent

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
  • Új vállalatirányítási rendszer bevezetésében szervezett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség.
  • Fejlődési és tanulási lehetőség
  • Versenyképes fizetés, céges rendezvények

Céginformáció

Az Arteus Capital Holding Zrt. egy osztrák-magyar cégcsoport, amelynek partnervállalkozásai befektetési, hitelezési és flottakezelési szolgáltatásokat nyújtanak lakossági és vállalkozói ügyfeleik részére. A cégcsoport termékpalettájának folyamatos bővítésével tovább kívánja erősíteni piaci pozíciót Magyarországon. Ezen cél érdekében többek között egy új innovatív befektetési eszközt fejlesztett ki.

JELENTKEZEM