Feladatok

  • Toborzás-kiválasztási folyamat teljes körű menedzselése, új munkatársak belépésének, továbbá kilépők kilépésének támogatása
  • Munkavállalók munkarendjének szervezése és koordinálása vállalaton belül, vállalati tevékenységek egyeztetése munkarenddel
  • Munkavállalók felszerelésének kiadása és leltározása, vállalati szoftverekbe való integráció segítése
  • Elméleti és gyakorlati képzések érvényességének folyamatos monitorozása, szükséges képzések megrendelése
  • Személyzeti dokumentumtár, juttatási és távolléti nyilvántartás naprakész vezetése
  • Munkavégzéssel kapcsolatos utazások megszervezése
  • Részvétel HR területekkel kapcsolatos projektekben

Elvárások

  • Főiskolai, vagy egyetemi végzettség (preferáltan HR)
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Közép szintű számítógépes ismeretek (MS Office Outlook, Excel, Word)
  • Kiváló kommunikációs készség, önálló és proaktív munkavégzés, humánus és ügyfélcentrikus beállítottság

Előnyt jelent

  • Repülés bármely területén szerzett tapasztalat
  • Korábban betöltött adminisztratív munkakör
  • HR területen szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Vállalati laptop és telefon munkavégzéshez
  • Flexibilis munkarend, home office lehetőség elvégzendő tevékenységek függvényében 
  • Fiatalos csapat, jó hangulatú munkakörnyezet

Céginformáció

Csatlakozz a Fly-Coop dinamikusan növekedő fiatalos csapatához, mely Európa egyik széleskörűen ismert szolgáltatója az üzleti repülések terén!

Olyan lelkes új csapattagot keresünk, aki segíti a kiválóság és az innováció iránt elkötelezett vállalatunkat a mindennapi fejlődésben és céljai elérésében. 
Ha szeretsz egy gyors ütemű és folyamatosan változó környezetben dolgozni és mindig is érdekelt a repülés világa, úgy várjuk jelentkezésed!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzod!

JELENTKEZEM