Feladatok
Érdekel a HR és a munkaügy?
Van legalább 1-2 év irodai gyakorlatod?
Hosszú távú munkát keresel?
Ha igen, jelentkezz!
Ebben a pozícióban főbb feladataid lesznek:
- az új munkatársak beléptetésének és kilépők kiléptetésének ügyintézése,
- a jelenléti ívek havi ellenőrzése,
- a bérek számfejtésének előkészítése, kapcsolattartás a bérszámfejtő céggel,
- orvosi alkalmasságik ügyintézése, beutalók kiküldése és ezek kontrollja,
- beilleszkedést segítő folyamatokban való részvétel,
- a cég minőségfejlesztéséhez kapcsolódó adminisztrációs teendők (a feladataid kb. 20%-a),
- egységek látogatása,
- recepción alkalmanként helyettesítés.
Elvárások
- legalább 1-2 év irodai munkában eltöltött tapasztalat,
- középfokú végzettség,
- B kategóriás jogosítvány aktív vezetéssel szükséges a munkakörhöz.
Előnyt jelent
TB és bérügyintéző szakirányú végzettség vagy szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk
- Belépéskor képzési programmal és tapasztalt munkatársaink segítségével várunk, hogy mindenre megtanítsunk.
- Cafetéria
- Vásárlási kedvezmények diszkontáruházainkban
- Teljes munkaidő
- Csapatépítők évente többször
- Hosszú távú munkavégzési lehetőség a HR csapatunkban
- Azonnali munkakezdés, határozatlan idejű munkaszerződéssel
- Szakmai tapasztalat gyűjtése, fejlődési lehetőség, karrier
- Munkahelyi programok
Céginformáció
Vár téged a szegedi, stabil múlttal és jövővel rendelkező több, mint 33 éves Maus Kft.
Irodáink klimatizáltak, felszerelt konyhánkban biztosítunk számodra kávézási lehetőséget, szörpöt, szűrt vizet, teát. Évente céges rendezvényen ünnepeljük meg a Maus születésnapját és csapatépítőket szervezünk év közben több alkalommal.
Jelentkezés módja
Ha aktív részese szeretnél lenni egy stabil, folyamatosan fejlődő cégcsoportnak, akkor várjuk jelentkezésed önéletrajz csatolásával.