Feladatok

  • beléptetés, kiléptetés folyamatában segítségnyújtás, dokumentumok elkészítése
  • bérszámfejtés előkészítése, kapcsolattartás a bérszámfejtővel
  • alkalmi bejelentések intézése
  • statisztikák készítése
  • egyéb irodai ad-hoc feladatokban segítségnyújtás

Munkavégzés: hétköznaponként 8:00-16:30 között - minimum heti 25 óra vállalása

Elvárások

  • precizitás
  • pontosság
  • monotonitástűrés
  • barátságos, kedves, nyitott személyiség
  • kiemelkedő kommunikációs képesség
  • angol középfokú nyelvtudás

Amit kínálunk

  • kötelező szakmai gyakorlat igazolása
  • hosszútávú karrierlehetőség
  • nemzetközi csapat
  • fejlődési lehetőség
  • rugalmas munkavégzés

Céginformáció

Vendéglátással foglalkozó cégcsoport keres HR és Munkaügyi gyakornokot!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gomb megnyomása után, csatolj egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot pdf formátumban!

JELENTKEZEM