HR asszisztens kollégát keresünk pécsi multinacionális partnerünk részére. Ha szívesen dolgoznál egy pörgős pozícióban, és részt vennél a munkaügy világában, akkor várjuk a jelentkezésedet!
Milyen feladatok várnak Rád?
HR osztályon felmerülő feladatok elvégzése
Teljes körű toborzással kapcsolatos adminisztráció és részvétel a kiválasztási folyamatokban
Jelentkezőkkel való kapcsolattartás
Új belépők előkészítése, naprakész adminisztrációja
Mit várunk el Tőled?
HR területen szerzett 2-3 év tapasztalatot
Haladó angol nyelvtudást
Excel és Microsoft Office magas szintű ismeretét
Felsőfokú végzettséget
Jó szervező készséget
Rendszer szintű gondolkodásmódot
Proaktivitást
Partnerünk biztosít majd
Korrekt bérezést és juttatást
Hosszútávú lehetőséget egy modern és stabil nagyvállalatnál
Belső szakmai képzéseket
Munkavégzés helye
Pécs
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.