Feladatok

  • Munkaidő nyilvántartó software napi szintű kezelése, új belépők rögzítése a rendszerben, napi szintű anomáliák feldolgozása,
  • HR nyilvántartó rendszer kezelése (SuccessFactors) napi szinten
  • Egyéb általános adminisztratív, munkaügyi feladatok ellátása (beléptetési folyamat, naprakész nyilvántartások vezetése, repülőtéri belépőkártyák igénylése, munkáltatói igazolások, statisztika),
  • Társosztályainkkal való együttműködés és a HR osztály támogatása

Elvárások

  • Min. középfokú végzettség (előny: felsőfokú, szakirányú végzettség)
  • Min. középfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt,
  • MS office felhasználói szintű, magabiztos ismerete,
  • SAP ismerete előnyt jelent
  • Pontos, precíz munkavégzés,
  • Jó szervező- és kommunikációs készség,
  • Kedves, elfogadó személyiség, csapatmunkára alkalmas.

Amit kínálunk

  • hosszútávú, stabil munkahely,
  • összetartó csapat,
  • nemzetközi munkakörnyezet;
  • versenyképes jövedelem,
  • étkezés biztosítása,
  • utazási támogatás,
  • jó hangulatú, pozitív légkör

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen reggeli
  • Ingyen ebéd

Céginformáció

Szereted az önálló munkát ugyanakkor szeretnél egy csapathoz tartozni?
Az SSP Hungary Kft., amely a legnagyobb, vendéglátó egységeket üzemeltető cég a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, HR adminisztrátor kollégát keres!

A HR adminisztrátor teljes munkaidős munkakör, amely kizárólag személyes jelenléttel tölthető be.
Munkavégzés helye: Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál, II. emelet

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM