Ez az álláshirdetés lejárt: HR admin and payroll expert

Hasonló aktuális állások:

HR and Payroll administration

Payroll Support: Act as the main contact for payroll questions, ensuring all payments are accurate and on time. ...

Pest megye
HR and Payroll administration

Payroll Support: Act as the main contact for payroll questions, ensuring all payments are accurate and on time. ...

Pest megye
HR adminisztrátor

Nemzetközi és belföldi alkalmazottak bérszámfejtésének adminisztrációja, a vonatkozó jogszabályok betartásának biztosítása. Bérszámfejtéshez ...

Pest megye
HR adminisztrátor

Nemzetközi humanitárius ​tevékenységeket végző Partnerünk új, HR adminisztrációs munkatársát keresi! Ha van 5 év tapasztalatod HR admin területén, ...

Pest megye
HR adminisztrátor

Ügyfélfogadás; Szerződéskötési folyamatok koordinációja; Nyilatkozatok és szerződések előkészítése, majd aláíratása; Beléptetés: új belépők fogadása, ...

Pest megye
HR adminisztrátor

Üzletek és a raktár teljeskörű HR adminisztrációja Ki- és belépő munkavállalók teljeskörű adminisztrációja bejelentés, munkaszerződés, munkaköri ...

Pest megye
HR adminisztrátor

Elvárások: Legalább 5 év ​H​R adminisztrációban szerzett tapasztalat. Magabiztos​, bérszámfejtéshez kapcsolódó ismeretek. MS Office programok ...

Pest megye
HR Administrator - German speaking

Supporting the International Assignments Department Augsburg concerning administrative activities related to the assignments abroad, setting ...

Pest megye
HR admin diákmunka

Saját csapatunkba keresünk HR admin munkatársat. Szervezői feladatok Munkavállalókkal és partnercégekkel történő kapcsolattartás HR admin feladatok ...

Baranya vármegye