Higiéniai és biztonsági szabályok szigorú ellenőrzése és betartatása
A szobaasszonyok munkájának folyamatos nyomonkövetése és támogatása
Munkatársak motiválása, fejlődésének segítése a kiváló teljesítmény érdekében
Naprakész tudás a szálloda szolgáltatásaival, információival kapcsolatban
Az előírt minőségi elvárások teljesítése; vendégpanaszok kezelése
Raktárak, szükséges eszközök ellenőrzése, nyilvántartásának kezelése
Együttműködés a felsővezetővel; az általa adott feladatok teljesítése
A részleg adminisztratív feladatainak ellátása
Elvárások
Vezetői tapasztalat
Határozottság, következetesség
Jó szervező- és önálló problémamegoldó készség
Ápoltság, igényes megjelenés
Udvarias magatartás, vendégorientált gondolkodás
Igényes, pontos és precíz munkavégzés
Nyitott, barátságos személyiség
Rugalmasság
Terhelhetőség
Angol nyelvtudás
Előnyt jelent
4-5 csillagos szállodában szerzett tapasztalat
Külföldön, vagy hajón szerzett tapasztalat
Orosz/ukrán nyelv ismerete
Amit kínálunk
Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
Hosszú távú munkalehetőség
Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
13. havi bónusz
Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
Kedvezményes fogászati ellátás
Képdiagnosztikai és egynapos sebészeti kedvezményes ellátás
Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
Ingyenes étkezési lehetőség
Ötcsillagos munkahelyi környezet
Munkaruha biztosítása és tisztíttatása
Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál
Munkahelyi extrák
Céges rendezvények
Ingyen ebéd
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérünk, hogy csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!