Feladatok

  • Higiéniai és biztonsági szabályok szigorú ellenőrzése és betartatása
  • A szobaasszonyok munkájának folyamatos nyomonkövetése és támogatása
  • Munkatársak motiválása, fejlődésének segítése a kiváló teljesítmény érdekében
  • Naprakész tudás a szálloda szolgáltatásaival, információival kapcsolatban
  • Az előírt minőségi elvárások teljesítése; vendégpanaszok kezelése
  • Raktárak, szükséges eszközök ellenőrzése, nyilvántartásának kezelése
  • Együttműködés a felsővezetővel; az általa adott feladatok teljesítése
  • A részleg adminisztratív feladatainak ellátása

Elvárások

  • Vezetői tapasztalat
  • Határozottság, következetesség 
  • Jó szervező- és önálló problémamegoldó készség
  • Ápoltság, igényes megjelenés
  • Udvarias magatartás, vendégorientált gondolkodás
  • Igényes, pontos és precíz munkavégzés
  • Nyitott, barátságos személyiség
  • Rugalmasság
  • Terhelhetőség
  • Angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • 4-5 csillagos szállodában szerzett tapasztalat
  • Külföldön, vagy hajón szerzett tapasztalat
  • Orosz/ukrán nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
  • 13. havi bónusz
  • Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
  • Kedvezményes fogászati ellátás
  • Képdiagnosztikai és egynapos sebészeti kedvezményes ellátás  
  • Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
  • Ingyenes étkezési lehetőség
  • Ötcsillagos munkahelyi környezet
  • Munkaruha biztosítása és tisztíttatása
  • Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen ebéd

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérünk, hogy csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!

JELENTKEZEM