Feladatok

A szálloda Housekeeping részlegének irányítása, a takarítási feladatok megszervezése, koordinálása és ellenőrzése
Tervezés és gazdálkodás a Housekeeping területen felmerülő költségekkel és munkaerővel
Munkatársak fejlesztése, motiválása
Minőségi elvárások és kimagasló vendégelégedettség biztosítása

Elvárások

Kiváló munkaszervezési és csapatvezetési készség
Minimum két év Housekeeping Supervisori tapasztalat
Jó gazdálkodási és elemzőkészség
Pozitív gondolkodásmód
Támogató, empatikus személyiség
Minőségközpontú gondolkodás és munkavégzés​​
Dinamikus, rugalmas, proaktív hozzáállás​
Társalgási szintű angol nyelvtudás​
Felhasználó szintű IT ismeretek (word, excel)

Előnyt jelent

Opera szoftver ismerete

Amit kínálunk

Színes, változatos munka és fejlődési lehetőség
Stabil munkahely, nemzetközi munkakörnyezet​
Utazási támogatás (budapesti, vidéki egyaránt)​
Éves prémium juttatás
Étkezési hozzájárulás
ALL Heartist dolgozói kedvezmény

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Céginformáció

Az Accor szállodalánc több mint 5700 szállodát üzemeltet világszerte. Nálunk hiteles, tapasztalt magyar és külföldi kollégáktól tanulhatsz, motiváló nemzetközi környezetben. A jó hangulat, közvetlen hangnem, az egymásba vetett bizalom olyan visszajelzések munkatársainktól, amelyekre biztosan Te is vágysz, ha a jövőbeli munkahelyedre gondolsz. Hisszük, hogy nálunk megtalálod a helyed, és azt is, hogy veled együtt nagy dolgokat viszünk majd véghez! Várjuk jelentkezésed, legyél Te is részese szenvedélyünknek!

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintva, önéletrajzzal.

JELENTKEZEM