Vezetői és stratégiai feladatok
Sales és bevételmenedzsment felügyelete
Operatív működés irányítása
HR és adminisztratív feladatok
Szakmai elvárások
Személyes kompetenciák
Csatlakozz a Hotel Garzonplaza vezetői csapatához Győrben, 2025. 02. 01. dátummal!
A Hotel Manager a szálloda teljes operatív és adminisztratív működéséért felel. Feladata a bevételmaximalizálás, a magas vendégelégedettség biztosítása, a költséghatékonyság fenntartása, valamint a különböző részlegek munkájának irányítása.
A Hotel Manager közvetlenül felügyeli többek között az értékesítési, front office, housekeeping, food & beverage és műszaki területeket – így a Sales Manager a Hotel Managernek riportál, és stratégiai iránymutatást kap tőle.
Ha felkeltettük az érdeklődésed, ne habozz, töltsd ki a jelentkezési lapot a "Jelentkezem a cégnél" gombra kattintva!
Reméljük, hamarosan üdvözölhetünk a csapatban! :)
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.