Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance
Leírás: Szereted megérteni, mi miért nem működik? Pörögsz, ha hibát kell feltárni, rendszert kell átlátni, vagy segítséget kérnek tőled?
Ha van helpdeskes vagy infrastruktúrás tapasztalatod, és szeretnéd fejleszteni a Microsoft-környezetben szerzett tudásodat, ez a hely tökéletes neked!
Feladat:
általános felhasználói támogatás, beérkező hibajegyek kezelése, diszpécselése;
telefonos és távsegítségnyújtás;
Microsoft-alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása (Active Directory, Exchange);
incidensek és problémák kezelése;
munkaállomások telepítése, karbantartása, hardver–szoftver hibajavítás;
ismétlődő szerveradminisztrációs feladatok elvégzése leírások alapján;
felhasználói dokumentációk frissítése, WIKI tudásbázis bővítése
Óradíj: 2100
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.