Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance
Leírás: Szereted megérteni, mi miért nem működik? Pörögsz, ha hibát kell feltárni, rendszert kell átlátni, vagy segítséget kérnek tőled?
Ha van helpdeskes vagy infrastruktúrás tapasztalatod, és szeretnéd fejleszteni a Microsoft-környezetben szerzett tudásodat, ez a hely tökéletes neked!
Feladat:

  • általános felhasználói támogatás, beérkező hibajegyek kezelése, diszpécselése;

  • telefonos és távsegítségnyújtás;

  • Microsoft-alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása (Active Directory, Exchange);

  • incidensek és problémák kezelése;

  • munkaállomások telepítése, karbantartása, hardver–szoftver hibajavítás;

  • ismétlődő szerveradminisztrációs feladatok elvégzése leírások alapján;

  • felhasználói dokumentációk frissítése, WIKI tudásbázis bővítése

Óradíj: 2100

JELENTKEZEM