Feladatok

  • A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
  • First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek)
  • Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
  • Belső ügyviteli (JIRA) rendszer kezelése
  • Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal
  • Szerviz folyamatkezelés
  • Munkavégzés
  • Helpdesk szolgáltatásunk 24/7 működik

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Informatikai beállítottság
  • Magabiztos informatikai ismeretek, elsősorban Windows operációs rendszerek terén
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Problémamegoldó képesség
  • Ügyfélcentrikus beállítottság
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Informatikai szakirányú végzettség
  • Műszaki számítástechnika területen szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
  • Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (Jira)

Amit kínálunk

  • Fiatalos baráti csapat, remek légkör, modern munkakörnyezet
  • Érdekes, változatos munkák, fejlődési lehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Felelősségteljes munkakör

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképes önéletrajz elküldésével, nettó bérigény megjelölésével lehet a lenti "Jelentkezem" gombon keresztül.

JELENTKEZEM