Feladatok

  • IT problémák megoldása telefonon keresztül vagy távmenedzsment eszközökkel
  • IT problémák helyszíni megoldása személyesen
  • a felhasználóktól érkező IT igények fogadása és megválaszolása
  • kliens számítógépek telepítése, konfigurálása
  • perifériák (nyomtatók, telefonok, tárgyalótermi infrastruktúra, stb.) támogatása
  • események dokumentálása igénykezelő rendszerben
  • rendszeres kliens oldali üzemeltetői feladatok elvégzése

Elvárások

  • végzettség: középfokú műszaki végzettség(informatikai);
  • szakmai tapasztalat: hasonló munkakörben szerzett min. 1-3 éves tapasztalat;
  • nyelvtudás: angol nyelv szakmai szintű ismerete;
  • számítógépes ismeretek: Microsoft desktop környezet magas szintű ismerete (Windows , MS Office termékek) Hálózati (LAN), MS AD ismeretek;
  • egyéb: Jó kommunikációs, konfliktuskezelő és problémamegoldó készség; technológiafüggetlen gondolkodásmód; nyitottság új technológiák, új megoldások megismerésére, elsajátítására; önállóság; ügyfélorientált szemlélet.

Előnyt jelent

  • B kategóriás jogosítvány;
  • szakmai minősítések, vizsgák;
  • Microsoft System Center termékek ismerete;
  • SharePoint ismerete;
  • ITSM rendszer ismerete;
  • MDM rendszer ismerete;
  • Powershell ismerete;

Amit kínálunk

  • dinamikusan fejlődő intézmény; szakmai fejlődési lehetőség; támogató munkahelyi légkör; széleskörű juttatási csomag.

Céginformáció

A Magyar Export-Import Bank Zrt. és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt., mint a Magyarországon exporthitel-ügynökségi feladatokat ellátó, államigazgatási szerv irányítása alatt működő budapesti székhelyű szakosított hitelintézet és biztosító IT Operáció szervezeti egysége felvételre keres határozatlan időre:

Help Desk munkatársat.

JELENTKEZEM