Head of Customer Engagement Marketing & CRM vezető

Pest megye
content-header

Céginformáció

Head of Customer Engagement pozícióba keresünk felsővezetői szemléletű szakembert, aki egy kézben fogja össze az akvizíciót, felel a CRM stratégia végrehajtásáért és az ügyfél-életciklus növekedéséért.

Feladatok

  • Felelősséged lesz a teljes növekedési stratégia kialakítása és végrehajtása a first deposit/first play élménytől a megtartáson és lojalitáson át a winback programokig.
  • Irányítod a fizetett, birtokolt, szerzett marketing csatornákért és a CRM ökoszisztémáért (email, push, SMS, in-app) felelős csapatokat.
  • Vezetéseddel a marketing csapat integrálja a márka és a paid/earned/owned csatornák teljesítményét az ügyfél-életciklus céljaival, és garantálod a növekedési és profitabilitási KPI-k egységes szállítását.
  • Meghatározod a stratégiai irányt és a működési keretrendszert (prioritások, budget governance, mérés, kísérletezés).
  • Felelsz a költségvetés tervezésért és a főbb mutatószámokért és biztosítod az irányításod alá tartozó csatornák legmagasabb szintű megterüléséért.
  • Felépíted és működteted a szegmentációt, a promóciós és lojalitás-mechanikákat, a perszonalizációt és automatizált lifecycle flow-kat, hatékony kontaktpolitikával és minőségi tartalommal.
  • Közeli együttműködésben dolgozol a termékfejlesztéssel, a BI területtel, a Compliance/Legal csapatokkal és az ügyfélszolgálattal, és te biztosítod az egységes és hatékony működési modellt.

Elvárások

  • Senior, több csapatot és funkciót integráló minimum 5 éves vezetői tapasztalat (marketing + growth/CRM), aki nem csatornát vezet, hanem üzleti eredményt, és magabiztosan irányít vezetőkön keresztül.
  • Erős P&L-közeli gondolkodás, stakeholder management és governance-építési rutin (budget, performance, kreatív- és mérési standardok) elvárt.
  • Adatvezérelt döntéshozatal, kísérletezési rutin (A/B, MVT tesztek), és a komplex martech/CRM stack magabiztos kezelése.
  • Magabiztos martech/CRM ismeret (marketing automation, CDP/attribúció alapok, consent, deliverability), és képesség operációs folyamatok skálázására.
  • Felsőfokú végzettség marketing, gazdaság vagy kapcsolódó területen (MBA előny).

Előnyt jelent

  • Online szerencsejáték vagy iGaming, erősen szabályozott iparági tapasztalat, különös tekintettel a felelős játékszervezés és megfelelőség területeire.
  • Nemzetközi piacon szerzett tapasztalat.
  • UX vagy termékmarketing ismeretek.
  • Ideális jelölt proaktív, gyorsan iterál, szereti a kísérletezést, és képes egyszerre stratégiai és operatív szinten is vezetni.

Amit kínálunk

  • Valódi end-to-end tulajdonosi felelősséged lesz a növekedésért, és a csapatoddal mérhető, üzleti szintű hatást érsz el.
  • Versenyképes juttatási csomag.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM