Feladatok
Bababútorokat gyártó vállalkozásunkba keresünk lelkes és tevékeny munkatársat rendszergazdai és gyártást előkészítői területére, aki nem csak otthonosan mozog az informatika területén, hanem képes precízen kezelni és ellátni a termelést különféle kísérő dokumentációval is.
Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
Egyrészről gyakori feladatod lesz a termelést előkészítő, helyes információkat tartalmazó anyagok összeállítása, valamint a heti ütemezésű gyártáshoz szükséges dokumentáció elkészítésére is. Ez különböző címkék szerkesztését, grafikai tervezését, nyomtatását jelenti az egyes szériákhoz.
Másrészről azon fogsz dolgozni, hogy a cég informatikai eszközei mindig megbízhatóan működjenek, valamint az internetes és webes felületeink aktuális információkat tartalmazzanak.
Sokat fogsz ténykedni a programok telepítésén, a levelező rendszer rendbe tételén, továbbá távoli elérések beállításával, tárhelyek kezelésével és persze te intézed az új dolgozók eszközeinek az előkészítését.
Te fogod a vezetők és az irodai munkatársak munkáját támogatni informatikai kérdésekben. Ha ügyes vagy, tudod munkatársaink panaszait, problémáit és esetleges ügyetlenkedéseit kezelni, és ezzel a munkájuk hatékonyságát/ eredményességét erősíteni/fenntartani.
A te kezedben lesz a weboldalakkal kapcsolatos ügyintézés, karbantartás, ad-hoc probléma elhárítás, amit ha gyorsan és hatásosan/precízen elvégzel, széles mosollyal fognak nyugtázni munkatársaink és vásárlóink egyaránt.
Az is a te feladatod lesz, hogy észre vedd, ha valamelyik munkatársunk bosszankodik, mert valami nem stimmel a gépével/rendszerrel. Ilyenkor cselekedned kell, hogy kiderítsd a probléma okát, és amilyen gyorsan csak lehet, orvosolni tudjuk azt. A lényeg, hogy ne húzódjanak el a megoldásra váró informatikai problémák, ne legyenek felesleges várakozások, idegeskedések, hanem mielőbb megoldódjanak.
Ehhez a cégvezetés minden támogatást biztosít.
Korábban nagy fába vágtuk a fejszénket, és belefogtunk egy vállalatirányítási rendszer bevezetésébe, ami épp ebben az esztendőben ért el a bevezetés szakaszába, így ha időd engedi, - és ha energiád vagy az ambíciód fékezhetetlen – akkor ebben is szívesen vesszük majd a közreműködésed.
Egyébként sok mindenre jól szabályozott és kiforrott folyamataink, meg szuper Excel táblázataink vannak, azonban a következetes és hiba nélküli alkalmazásukban még van hová fejlődnünk
A jó információ-csere érdekében rendszeresen tartunk vezetői és különböző munka meetingeket, ahol mindig nyitottak vagyunk egymásra és a jó érvekre.
Számítunk hozzáértésedre munkavállalóink informatikai képzésében és fejlesztésben is, ugyanakkor örülünk és támogatjuk, ha magad is folyamatosan fejleszted eddig megszerzett tapasztalataidat.
Közvetlen felettesed a cégvezető lesz, aki nem sokat, nem eleget konyít ezekhez a dolgokhoz, így szabad kezet kapsz a teendőid felelős elvégzésében. Noha rendszeresen egyeztetsz vele, közelebb áll hozzá a mentorként való támogatás.
Az irodai munkatársak általában ½ 8 körül érnek be dolgozni, azonban ebben könnyedén alkalmazkodunk az egyéni igényekhez is. Ha otthonról is produktívan tudod a munkádat végezni, hetenként egy-egy napot úgy is dolgozhatsz, jóllehet a mindennapok vérkeringésében tudsz igazán eredményes lenni. Persze napközben van időd kényelmesen megreggelizni, ebédelni illetve 10-kor tartunk egy kávé, csevegés, - ki mire használja - szünetet is.
Ezért a sok-sok mindenért cserébe teljes bejelentéssel korrekt jövedelmet biztosítunk, amit megfejelünk egy kis munkába járási támogatással, céges telefonnal és laptoppal, valamint tisztességes és méltányos munkakörnyezetet biztosítunk. A próbaidő alatt persze alapos betanítást biztosítunk munkatársi segítséggel.
Ha minden jól megy, akkor a megszerzett gyakorlatod növekedésével a fizetésed is tovább tud emelkedni, amit cégen belüli egyéni fejlesztő képzésekkel támogatunk.
Ja, és minden alkalommal amikor a temérdek teendő miatt napközben lemerül az aksid, akkor annyi ajándék kávéval töltődhetsz, ameddig csak a vérnyomásod tolerálja.
Elvárások
- Tapasztalatod van az informatikai eszközök kezelése, működtetése területén.
- Weboldalak kezelésével jól boldogulsz.
- Erős és analitikus a problémamegoldó készséged.
- Elég jó kapcsolatépítési képességgel is rendelkezel.
- Képes vagy titoktartásra és a bizalmas információk kezelésére.
- Erős a problémamegoldó készséged.
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Épp az idei évben lesz 30 éve, hogy fő tevékenységünk a gyermekbútorok gyártása. Igazi gyermekbútorok, nem pedig kicsinyített felnőttbútor! Ezeket a bútorokat Magyarország minden jelentős babaszaküzletében megtalálod, mi több Európa legtöbb országában is, így a 77 szorgalmas szakember kicsit több mint 1,5 milliárd forint árbevételt ér el.
Cégünket Szeged mellett, Újszentivánon találod, a Sziget út 15. szám alatt, közvetlenül a „Sportpálya” buszmegálló mellett. (A menetrend szerinti járat reggelente és délutánonként 30 percenként közlekedik, Szeged-Mars térről indulva Tiszasziget irányába) Bicajjal 35-40 perc Szegedről, kocsival 15 perc, és mindig ellenkező irányba nagy a forgalom, mint ahogy mi járunk munkába. (Vigyázz, mert a kocsid GPS-e néha 100 m-el túlvisz a címen!)
Célunk, hogy bútoraink között a gyermekek biztonságban és harmóniában nőjenek fel, és ennek megfelelően a bútorainkat olyan szeretettel és aprólékos odafigyeléssel készítjük, ahogyan gyermekeinkről is gondoskodunk.
Ha mindezt végig olvasva kétséged van, hogy érdemes-e nálunk dolgozni, akkor annyit még elárulunk, hogy ez egy családi vállalkozás, emiatt a mérete ellenére közvetlen a légkör és emberileg meg szakmailag is támogató közegű a cégkultúra, bizalomra és biztonságra épülnek a kapcsolatok.
A kiválasztási folyamat 3 körös lesz:
1. alkalommal egy rövidebb kölcsönös bemutatkozás, ismerkedés
2. alkalommal részletesebb, strukturált interjú, kis gyakorlati feladattal
3. alkalommal a végső választást, megegyezést előkészítő beszélgetés