Feladatok

  • A VIP vendégek fogadása, illetve a szállodai tartózkodásuk során kiemelt figyelemben való részesítése, a be- és kijelentkezési folyamat leegyszerűsítése számukra

Elvárások

  • Szállodai környezetben Guest Relation területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló angol nyelvtudás
  • Főiskolai szakirányú végzettség
  • Ápoltság, kellemes megjelenés
  • Udvarias magatartás, vendégorinetált gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és gyors problémamegoldó készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Gyors problémamegoldó készség
  • Kifinomultság, luxus iránti fogékonyság

Előnyt jelent

  • Opera rendszer ismerete 
  • 5 csillagos szállodában szerzett tapasztalat 
  • Héber nyelvtudás
  • Külföldi tapasztalat 

Amit kínálunk

  • Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
  • Teljesítmény arányos juttatás
  • 13. havi bónusz
  • Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
  • Kedvezményes fogászati ellátás
  • Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
  • Ingyenes étkezési lehetőség
  • Ötcsillagos munkahelyi környezet
  • Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva csatold angol és/vagy magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat!

JELENTKEZEM