A VIP vendégek fogadása, illetve a szállodai tartózkodásuk során kiemelt figyelemben való részesítése, a be- és kijelentkezési folyamat leegyszerűsítése számukra
Elvárások
Szállodai környezetben Guest Relation területen szerzett tapasztalat
Kiváló angol nyelvtudás
Főiskolai szakirányú végzettség
Ápoltság, kellemes megjelenés
Udvarias magatartás, vendégorinetált gondolkodás
Kiváló kommunikációs és gyors problémamegoldó készség
Önálló, precíz munkavégzés
Gyors problémamegoldó készség
Kifinomultság, luxus iránti fogékonyság
Előnyt jelent
Opera rendszer ismerete
5 csillagos szállodában szerzett tapasztalat
Héber nyelvtudás
Külföldi tapasztalat
Amit kínálunk
Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
Hosszú távú munkalehetőség
Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
Teljesítmény arányos juttatás
13. havi bónusz
Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
Kedvezményes fogászati ellátás
Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
Ingyenes étkezési lehetőség
Ötcsillagos munkahelyi környezet
Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Zuhanyzási lehetőség
Céges rendezvények
Kerékpártároló
Ingyen kávé, üdítő
Ingyen reggeli
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva csatold angol és/vagy magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat!