Feladatok

  • Összetett vendégproblémák kezelése (kivizsgálás és megoldás) szóban és írásban
  • Online vélemények szakszerű megválaszolása
  • A szálloda minden részlegén a minőség ellenőrzése, a sztenderdek betartásának biztosítása, fejlesztése
  • VIP és törzsvendégek kiemelt “kezelése”
  • A szálloda magas minőségű szolgáltatásainak fenntartása és folyamatos fejlesztése
  • A guest journey teljes figyelemmel kísérése és felügyelete
  • Guest experience maximalizálása
  • Bentlakó vendégekkel folyamatos helyszíni kommunikáció
  • Távozó vendégek follow up-olása
  • Együttműködés a szálloda teljes operatív részlegével

Elvárások

  • Legalább 3 év Guest Relation területen szerzett tapasztalat
  • Magas szintű angol nyelvismeret és második nyelv társalgási ismerete
  • Felelősségteljes, precíz munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs-, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség
  • Határozott fellépés
  • Kreativitás, döntésképesség
  • Igényes megjelenés
  • Csapatjátékos és motivált a közös cél elérésében, azaz a vendégelégedettség maximalizálásában
  • Elhivatottság
  • Rugalmasság, magas szervezőképesség
  • Erős online ismeretek

Előnyt jelent

  • további idegen nyelvek ismerete
  • több éves releváns szakmai tapasztalat
  • nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • nemzetközi munkakörnyezet
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • jó csapat
  • kiemelkedő munkahelyi környezet
  • önálló munkavégzés

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli
  • Ingyen ebéd

Céginformáció

Feladatod lesz Guest Experience Managerként a vendégproblémák kezelése, a vendégeink maximális elégedettségének és a maximális minőség elérésének felügyelete minden platformon, probléma esetén a megoldás mielőbbi szakszerű levezénylésével. Mindezt a 120 fő befogadó képességű éttermünkben, 3 rendezvénytermünkben, valamint az újonnan nyílt exkluzív rooftop bárunkban, ahonnan lélegzetelálló panoráma nyílik a fővárosra!

Kiemelt fizetést és TELJES BEJELENTÉST biztosítunk számodra úgy, hogy közben nincs extra leterheltség vagy túlóra. Mert hisszük, hogy minőségi szolgáltatást csak korrekt feltételekkel és egészséges munkavállalókkal tudunk végezni szállodánkban!
Ha még nem ismered a Barceló Budapestet, gyere el hozzánk bemutatkozni és körbevezetünk! Szállodánk a belváros szívében található, a turisták által is kedvelt Gozsdu udvar közvetlen közelében (Király utca 16.).

Modernitás és elegancia, prémium szolgáltatás és ellátás, fiatal és pezsgő környezet, gyors előrelépési lehetőség a szállodaláncon belül, magyar szállodavezetés és tényleg családias légkör – ez az, ami Rád vár a Barceló Budapestnél!
 

Jelentkezés módja

Angol és magyar nyelvű motivációs leveledet, fényképes önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével várjuk.
 

JELENTKEZEM