Feladatok

  • A havi vezetői jelentések időben történő elkészítésének támogatása
  • A standard jelentésekhez kapcsolódó sablonok elkészítése és karbantartása (xls és Power BI)
  • Az adattárház frissítésével és karbantartásával kapcsolatos feladatok
  • Az adattárház havi zárási folyamatának támogatása (nyitási feladatok, jelentési időszakok, konszolidáció)
  • A vállalatközi egyeztetési folyamat előkészítése és felülvizsgálata az adattárházban (a feladatvezető támogatása/helyettesítése)
  • Együttműködés az üzleti egységekkel az adattárházhoz szükséges információk összegyűjtésében (a feladatvezető támogatása/helyettesítése)
  • Belső ellenőrzések kialakítása és nyomon követése a konszolidált nézetek (eredménykimutatás, hozzájárulási számvitel és szerződés szerinti R&C) és az üzleti egységek jelentéseinek pontosságának biztosítása érdekében
  • Az ügyfélhierarchia felülvizsgálata és karbantartása az adattárházban (a feladatvezető támogatása/helyettesítése)
  • A jelentési elemek törzsadatainak felülvizsgálata és minőségbiztosítása az adattárházban (a feladatvezető támogatása/helyettesítése)
  • Az adattárház törzsadatainak SAP-val és a Lucanet FI-konszolidációval való egyezésének biztosítása (a feladatvezető támogatása/helyettesítése)
  • Az adattárház dokumentációjának karbantartása és fejlesztése, az adattárház új felhasználóinak képzése az új funkciók vagy folyamatmódosítások tekintetében
  • A jelenleg nagyrészt statikus és Excel alapú jelentések áthelyezése a dinamikus Power BI felületre

Elvárások

  • Szakirányú, pénzügyi végzettség
  • 5+ év munkatapasztalat kontrolling területén lehetőleg nemzetközi munkakörnyezetben
  • Adatbázisokkal (SQL) kapcsolatos ismeretek, munkatapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office, valamint haladó Excel ismeretek
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban (a német nyelvtudás előnyt jelent)
  • Ügyfélközpontúság, pontos munkavégzés, jó kommunikációs készség
  • Motiváció a multinacionális csapatban való munkavégzésre, együttműködés a csapattagokkal a napi feladatok és a havi zárási tevékenységek elvégzésében

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és egyéb juttatások
  • Hibrid munkamodell (3 nap az irodában, 2 nap otthoni munkavégzés)
  • Támogató munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőségek
  • Egy elkötelezett és dinamikus nemzetközi csapat tagja lehetsz

Céginformáció

Az SPS egy vezető technológia-alapú üzleti transzformációval foglalkozó vállalat. Innovatív vállalati munkahelyi megoldásainkkal lehetővé tesszük a szervezetek számára, hogy hibrid munkakoncepciókat alkalmazzanak a termelékenység és a rugalmasság növelése érdekében. Technológiai üzleti megoldásaink a legmodernebb technológiát, az üzleti folyamatok mélyreható ismeretét és a sokszínű globális munkaerőt egyesítik, hogy támogassák ügyfeleinket a digitális átalakulás útján, és hatékonyan kezeljék legösszetettebb kihívásaikat.
A svájci, zürichi székhellyel rendelkező SPS több mint 20 országban működik, és a banki, biztosítási és egészségügyi szektorban tevékenykedő ügyfeleire összpontosít. Az SPS több mint 8500 alkalmazottat foglalkoztat, és globális ügyfélköre világszínvonalú NPS-sel (Net Promoter Score) ismeri el. 
 Precíz módon cselekszünk, összekötjük az embereket a megfelelő információkkal, és az adatokat a jobb eredmények érdekében meglátásokká alakítjuk. 
Fedezze fel, hogy az SPS elkötelezett csapata hogyan gyakorol olyan hatást, ami valóban számít. 
Látogasson el a www.spsglobal.com  weboldalra. 
SPS. The Power of Possibility. 

JELENTKEZEM