Feladatok

  • Kimenő, bejövő raklapok adminisztrálása szállítás irányítási rendszerben és Excel táblázatban
  • Üres göngyölegek (raklapok, ládák) ki- és beszállításának szervezése
  • Sofőr elszámolások elkészítése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás, raklapegyenleg közlése, egyeztetése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése
  • Kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltségekkel a hálózaton belül
  • Problémák és eltérések esetén egyenleg egyeztetés
  • Nap és havi leltár adminisztrálása

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • MS Office felhasználói szintű ismeretek (elsősorban Excel)
  • Megbízható, felelősségteljes, precíz munkavégzés
  • Ügyfélközpontúság

Előnyt jelent

  • Szállítmányozás területén szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Cafetéria
  • Rugalmas munkakezdés
  • Hűség bónusz
  • Magánegészségügyi biztosítás 
  • Utazási költségtérítés

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk 20 éve a magyar szállítmányozási és logisztikai piac meghatározó szereplője, stabil nemzetközi háttérrel. Országszerte 8 telephellyel és 400 dolgozóval nyújtunk logisztikai és szállítmányozási szolgáltatásokat. 
Budapest X. kerületi telephelyünkön 35000 m2 hűtött- és szárazáru raktárban szolgáljuk ki élelmiszeripari megbízóink széles körét. 

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését küldje el fényképes önéletrajzát a jelentkezem gombra kattintva.
 

JELENTKEZEM