Feladatok

(Az ünnepi időszakra való tekintettel a jelentkezőkkel leghamarabb január 5-től tudjuk felvenni a kapcsolatot! )

• A meghirdetett munkakör 70%-ban operatív, 30%-ban stratégiai feladatokat fed le. Olyan precíz, adminisztratív feladatokban jártas munkatársat keresünk, aki csapatjátékos, szívesen működik együtt több szervezeti egységgel, és szívesen látja át az egyetemi működés gazdasági hátterét – ugyanakkor az operatív támogatói szerepkörben is otthonosan érzi magát, és a gazdasági / adminisztratív folyamatok ügyintézése, szervezése, egyszerűsítése, belső működési folyamatok optimalizálása, kontrollfolyamatok kidolgozása, működtetése és automatizálása is motiváló kihívást jelent számára.
• A gazdasági szakértő segíti az EKIK főigazgató gazdasági, pénzügyi, projektmenedzseri feladatainak elvégzését. Ennek keretében feladata az Egyetemi Kutató és Innovációs Központ pénzügyi-gazdasági (tervezés, kontrolling, beszerzés, számvitel) ügyviteli folyamatainak ellátása, annak koordinálása.

A munkakörhöz kapcsolódó részletes feladatok:

• az EKIK pénzügyi tervezési feladatainak elvégzése, terv- és tényadatok nyomonkövetése, szükség esetén korrekciója, teljesítménymutatók kidolgozása és jelentések készítése.
• egyetemi szintű riportok, tervezések, költségvetések, beszámolók elkészítésének támogatása,
• a gazdasági folyamatokkal kapcsolatos belső dokumentumok, szabályzatok és külső szerződés-tervezetek előkészítése, pénzügyi ellenőrzése,
• beszerzésekkel, ellátmánnyal, kiküldetésekkel kapcsolatos tevékenységek koordinálása - beszerzési folyamatok tervezése, megvalósítása, rögzítése a folyamatkezelő rendszerben, a Poszeidon beszerzési moduljának kezelése; kiküldetési dokumentációk, elszámolások követése,
• pénzügyi ellenjegyzés az egyetemi szabályzatokban meghatározottak szerint,
• számlakérő, bizonylatkísérő elkészítése és továbbítása; a beérkező számlák kezelése, alaki és számszaki ellenőrzése, a szakmai teljesítésigazolás, ellenőrzi a bizonylat kísérőn feltüntetett pénzügyi központok ellenőrzése, számla továbbítása
• a tárgyi eszközök állományba vételével, nyilvántartásával, leltár összefogásával kapcsolatos feladatok ellátása,
• folyamatos kapcsolattartás az egyetemi szervezeti egységekkel és külső partnerekkel
• adatszolgáltatási tevékenység,
• a pályázatok és projektek pénzügyi kereteinek követése, jelentések készítése.

Elvárások

• legalább 5 éves releváns munkatapasztalat
• felsőfokú szakirányú végzettség - Főiskola, vagy egyetemi végzettség gazdasági területen
• angol nyelv középfokú, társalgási szintű ismerete szóban és írásban
• MS Office programok magas szintű ismerete: Word, Excel, PowerPoint, Office
• SAP ismerete
• projekt- és folyamatmenedzsment szemlélet
• önállóság, kreativitás
• precíz, igényes munkavégzés
• jó kommunikációs és együttműködési készség
• irodai jelenléti munkavégzés vállalása, teljes munkaidőben, hétfőtől péntekig

Előnyt jelent

• Poszeidon irat- és dokumentumkezelő rendszer ismerete

Amit kínálunk

Béren kívüli juttatások, képzések, tréningek​:
  • AI / Office képzések; Cafeteria SZÉP kártyára; Mobiltelefon-flotta kedvezmény; Beiskoláztatási támogatás; Szemüveg támogatás; Bölcsődei támogatás; Pannónia ösztöndíj programban való részvételi lehetőség; Nyelvtanfolyamok (angol és német nyelvből, különböző szinteken); Üdülési lehetőség; Egyetemi kirándulások; Babaköszöntő csomag
Családbarát programok, munka-magánélet egyensúly, esélyegyenlőség, csapatépítés:
  • Bölcsőde, óvoda, általános iskola, középiskola; Imaszoba; Főzőverseny; Alumni Családi Nap; Napközis táborok a nyár folyamán kicsiknek és nagyoknak
Egészség, sport, prevenció:
  • SPAR Maratonon / Telekom Vivicittá Félmaratonon való részvételi lehetőség; Gyógytorna; Gerinctorna; Kedvezményes magánegészségügyi szolgáltatások; Díjmentes mamográfia szűrvizsgálat; Influenza elleni védőoltás; Kandó Túra; Irodai masszázs; Kondi terem a Doberdó úti épületben; Life1 Fitness kedvezményes edzési lehetőség; Spinning Fesztivál; Elsősegély tanfolyam
Kultúrális, ismeretterjesztő programok:
  • EgyetemZene; Adventi készülődés; Egyetemi zarándoklat;

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Óvoda

Jelentkezés módja

  • szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél bérigény megjelöléssel,
  • a kiválasztási eljárásra vonatkozó adatkezelési tájékoztató az Óbudai Egyetem honlapján megismerhető

JELENTKEZEM


Cégnév: Óbudai Egyetem Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: