Feladatok
(Az ünnepi időszakra való tekintettel a jelentkezőkkel leghamarabb január 5-től tudjuk felvenni a kapcsolatot! )
• A meghirdetett munkakör 70%-ban operatív, 30%-ban stratégiai feladatokat fed le. Olyan precíz, adminisztratív feladatokban jártas munkatársat keresünk, aki csapatjátékos, szívesen működik együtt több szervezeti egységgel, és szívesen látja át az egyetemi működés gazdasági hátterét – ugyanakkor az operatív támogatói szerepkörben is otthonosan érzi magát, és a gazdasági / adminisztratív folyamatok ügyintézése, szervezése, egyszerűsítése, belső működési folyamatok optimalizálása, kontrollfolyamatok kidolgozása, működtetése és automatizálása is motiváló kihívást jelent számára.
• A gazdasági szakértő segíti az EKIK főigazgató gazdasági, pénzügyi, projektmenedzseri feladatainak elvégzését. Ennek keretében feladata az Egyetemi Kutató és Innovációs Központ pénzügyi-gazdasági (tervezés, kontrolling, beszerzés, számvitel) ügyviteli folyamatainak ellátása, annak koordinálása.
A munkakörhöz kapcsolódó részletes feladatok:
• az EKIK pénzügyi tervezési feladatainak elvégzése, terv- és tényadatok nyomonkövetése, szükség esetén korrekciója, teljesítménymutatók kidolgozása és jelentések készítése.
• egyetemi szintű riportok, tervezések, költségvetések, beszámolók elkészítésének támogatása,
• a gazdasági folyamatokkal kapcsolatos belső dokumentumok, szabályzatok és külső szerződés-tervezetek előkészítése, pénzügyi ellenőrzése,
• beszerzésekkel, ellátmánnyal, kiküldetésekkel kapcsolatos tevékenységek koordinálása - beszerzési folyamatok tervezése, megvalósítása, rögzítése a folyamatkezelő rendszerben, a Poszeidon beszerzési moduljának kezelése; kiküldetési dokumentációk, elszámolások követése,
• pénzügyi ellenjegyzés az egyetemi szabályzatokban meghatározottak szerint,
• számlakérő, bizonylatkísérő elkészítése és továbbítása; a beérkező számlák kezelése, alaki és számszaki ellenőrzése, a szakmai teljesítésigazolás, ellenőrzi a bizonylat kísérőn feltüntetett pénzügyi központok ellenőrzése, számla továbbítása
• a tárgyi eszközök állományba vételével, nyilvántartásával, leltár összefogásával kapcsolatos feladatok ellátása,
• folyamatos kapcsolattartás az egyetemi szervezeti egységekkel és külső partnerekkel
• adatszolgáltatási tevékenység,
• a pályázatok és projektek pénzügyi kereteinek követése, jelentések készítése.
Elvárások
• legalább 5 éves releváns munkatapasztalat
• felsőfokú szakirányú végzettség - Főiskola, vagy egyetemi végzettség gazdasági területen
• angol nyelv középfokú, társalgási szintű ismerete szóban és írásban
• MS Office programok magas szintű ismerete: Word, Excel, PowerPoint, Office
• SAP ismerete
• projekt- és folyamatmenedzsment szemlélet
• önállóság, kreativitás
• precíz, igényes munkavégzés
• jó kommunikációs és együttműködési készség
• irodai jelenléti munkavégzés vállalása, teljes munkaidőben, hétfőtől péntekig