Feladatok

  • Előkészíteni a Társaság szerződéseinek megkötését, felelős leszel azok karbantartásáért, nyilvántartásáért;
  • Társasági beszerzési (közbeszerzési) folyamatában való részvétel, adminisztrációja;
  • Részt vehetsz a Társaság üzleti, működési és logisztikai folyamatainak kialakításában;
  • Erőforrás és költségvetés tervezése, részvétel a tervezési folyamataiban;
  • Havi, éves és eseti beszámolók összeállítása, a beszámolás folyamatában való részvétel;
  • Terv-tény kontrolling riportok, elemzések készítése;
  • Társaság belső és külső adatszolgáltatásainak határidőben és megfelelő minőségben történő elkészítése;
  • Egyéb társasági működéssel kapcsolatos feladatok koordinációja, végrehajtása.

Elvárások

  • Gazdasági felsőoktatásban végeztél
  • Szereztél legalább 3 év szakmai munkatapasztalatot
  • Jártas vagy a MS Office programokban, mert ez a saját munkádat is meg fogja könnyíteni
  • Nyitott vagy az új ismeretek megszerzésére
  • Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel és képes vagy önálló és csapatmunkára egyaránt
  • Proaktív a hozzáállásod, képes vagy a határidők betartására és prioritások kezelésére
  • Erkölcsi fedhetetlenség

Előnyt jelent

  • Pénzügyi és/vagy számviteli szakterületen szerzett tapasztalat
  • Közbeszerzési/beszerzési végzettség, tapasztalat

Amit kínálunk

  • Kedvező, versenyképes bérezés
  • Egyedülállóan magas cafeteria, melynek összege bruttó 450.000 Ft/év
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős állás
  • Családbarát munkaidőbeosztás, barátságos és igényes munkakörnyezetben
  • MEDICOVER egészségbiztosítás mellett csoportos kockázati élet- és balesetbiztosítás
  • Munkába járással kapcsolatban 30 Ft/km adómentes költségtérítés vagy a távolsági bérlet költségeinek 100%-os térítése
  • Számos egyéb ösztönző program (pl.: hónap dolgozója, ajánlási program, ruhapénz támogatás, szakmai kiválósága díj)
  • Csapatként segítjük és támogatjuk egymást. A mindennapi közös munka mellett pedig fontos számunkra a közös kikapcsolódás is – kisebb és nagyobb csapatépítő eseményeinken laza, kötetlen hangulatban töltünk el együtt egy-egy kellemes délutánt vagy estét

Céginformáció

A Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt. 2005-ben alakult, jelenleg több, mint 100 fő munkavállalót foglalkoztató vállalat. Fő feladatunk magas színvonalú pénzügyi, számviteli és HR elszámolási szolgáltatások nyújtása víziközmű társaságok részére.

Amennyiben célja a meglévő tudását és tapasztalatát egy stabil és innovatív munkahelyen kamatoztatni várjuk a jelentkezését!

Jelentkezés módja

Jelentkezés módja
Tájékoztatjuk, hogy jelentkezésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a Társaság kiválasztási eljárásában közreműködő munkatársai – a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírások betartása mellett – megismerhessék, kezeljék. (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja)

A Pályázatokat kérjük megküldeni, bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM