Fő feladatok:
-
A vállalat adminisztratív, pénzügyi-számviteli, kontrolling és bér-HR területek irányítására, koordinálására, szervezése és fejlesztése
-
A cég számviteli, adózási és pénzügyi folyamatainak teljes körű irányítása, ellenőrzése, operatív segítése
-
Likviditás és pénzügyi tervezés, cash-flow, költségvetések, riportok, előrejelzések koordinálása
-
Az adminisztratív állomány munkájának szervezése, koordinálása, kisegítése és ellenőrzése
-
A külföldi kapcsolt vállalkozásokkal közös stratégiai együttműködés
-
Kapcsolt vállalkozások dokumentációjának és kalkulációinak szervezése
-
Kapcsolattartás hatóságokkal és pénzügyi partnerekkel
-
Bérszámfejtés, TB kifizetőhelyi kötelezettségek és HR folyamatok irányítása, fejlesztése
-
Pályázati menedzsment a pénzügy és a HR területén
Elvárások:
-
Felsőfokú szakirányú végettség, kiváló pénzügyi-számviteli tudás
-
Minimum 5 év vezetői és 10 év pénzügyi-számviteli tapasztalat (gazdasági vezető, főkönyvelő, pénzügyi vezető)
-
Angol nyelvtudás
-
Magabiztos MS office ismeretek
-
Jó szervezőkészség, határozottság, vezetői készségek
Előny:
Juttatások:
-
Bér és juttatások megegyezés szerint
-
Cégesautó, telefon, laptop
-
Stabil és megbízható nemzetközi háttér
-
Hosszú távú munkalehetőség
-
Családias hangulat
Munkavégzés helye:
-
2500 Esztergom, Suzuki út 4.
Jelentkezés módja:
-
Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően?
-
A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére.
-
Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.