Fő feladatok:

  • A vállalat adminisztratív, pénzügyi-számviteli, kontrolling és bér-HR területek irányítására, koordinálására, szervezése és fejlesztése
  • A cég számviteli, adózási és pénzügyi folyamatainak teljes körű irányítása, ellenőrzése, operatív segítése
  • Likviditás és pénzügyi tervezés, cash-flow, költségvetések, riportok, előrejelzések koordinálása
  • Az adminisztratív állomány munkájának szervezése, koordinálása, kisegítése és ellenőrzése
  • A külföldi kapcsolt vállalkozásokkal közös stratégiai együttműködés
  • Kapcsolt vállalkozások dokumentációjának és kalkulációinak szervezése
  • Kapcsolattartás hatóságokkal és pénzügyi partnerekkel
  • Bérszámfejtés, TB kifizetőhelyi kötelezettségek és HR folyamatok irányítása, fejlesztése
  • Pályázati menedzsment a pénzügy és a HR területén

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végettség, kiváló pénzügyi-számviteli tudás
  • Minimum 5 év vezetői és 10 év pénzügyi-számviteli tapasztalat (gazdasági vezető, főkönyvelő, pénzügyi vezető)
  • Angol nyelvtudás
  • Magabiztos MS office ismeretek
  • Jó szervezőkészség, határozottság, vezetői készségek

Előny:

  • SAP ismerete

Juttatások:

  • Bér és juttatások megegyezés szerint
  • Cégesautó, telefon, laptop
  • Stabil és megbízható nemzetközi háttér
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Családias hangulat

Munkavégzés helye:

  • 2500 Esztergom, Suzuki út 4.

Jelentkezés módja:

  • Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően?

  • A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére.
  • Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM