Feladatok
• a gazdálkodási jellegű vezetői, illetve küldöttgyűlési, testületi döntések előkészítése, véleményezése,
• éves költségvetés és költségvetési-gazdálkodási beszámoló készítése,
• bevételek, kiadások kimutatásának elkészítése,
• a vezetőség rendszeres tájékoztatása,
• a szervezet likviditásának biztosítása, pénzügyi teljesítések figyelemmel kísérése, pénzügyeinek kezelése,
• a társaság kontrolling rendszerének működtetése,
• folyamatos konzultáció és tájékoztatás nyújtása a vezetőség felé.
Elvárások
• Felsőfokú gazdasági végzettség
• Számviteli törvény és adójogszabályok naprakész ismerete
• Hasonló területen szerzett szakmai és vezetői tapasztalat
• Átfogó stratégiai és üzleti tájékozottság
• Rendszerszemlélet
• Kiemelkedő problémamegoldó képesség
• Kiváló kommunikációs és szervező készség
• Önálló munkavégzés