Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
Stabil cégnél dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9:30-16 óra, p.: 9:30-15 óra), amelyet megértően és rugalmasan kezelünk.
Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, Excel tanfolyam, workshopok).
A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).
Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit étkezési kedvezménnyel, ingyenes konditerem bérlettel és rendszeres gyümölcsnappal támogatunk.
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
Minimum 1-2 éves gyakorlatot szereztél adminisztratív területen
Határozott és talpraesett személyiséggel rendelkezel
Képes vagy a felmerülő problémák kezelésére
Terhelhető, proaktív személyiségnek tartod magadat
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel bírsz
Precízen dolgozol, és adminisztratív feladataidat kellő pontossággal végzed
Jól tűröd a monotonitást, és képes vagy a fókuszált munkavégzésre ismétlődő feladatok esetében is
Jó stressztűrő képesség és hatékony helyzetkezelés jellemez nagy munkaterhelés mellett is
Van adatelemzési és riportkészítési tapasztalatod
Hatékonyan osztod be az idődet, és képes vagy az önálló munkavégzésre
Adminisztrációs feladatok elvégzését, a szerződések előkészítését
Folyamatos partneri kapcsolattartást
Beérkező hibajegyek kezelését, riportálását
Munkaszervezést
Társosztályokkal történő kapcsolattartást
Felmerülő problémák gyors és hatékony megoldását
Közművekkel kapcsolatos ügyintézés elvégzését
A garanciális ügyek nyilvántartását, követését és kezelését
Kapcsolattartást partnerekkel, beszállítókkal, vállalkozókkal
Dokumentációk pontos és naprakész vezetését
A garanciális igények adminisztrációját és feldolgozását
Riportok és statisztikák készítését a garanciális folyamatokról (pl. esetszámok, megoldási idők, költségek)
Adatok elemzését és összefoglalását a vezetőség számára prezentációs formában
A riportok elkészítéséhez szükséges adatgyűjtést és rendszerezést
Részvételt a garanciális folyamatok fejlesztésében
Együttműködést a garancia menedzserrel a problémamegoldásban és jelentések készítésében
Vállalat irányítási rendszer aktív használatát, nyilvántartások kezelését
Alapvető műszaki ismeretek
Vagyoningatlankezelésben szerzett jártasság
Magabiztosan kezeled az MS Office programcsomagot, különösen az Excelt
CRM vagy garancia-kezelő rendszerek ismerete
Fényképpel ellátott önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.
Budapest, XIII. kerület
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.