Indotek Group

Garancia menedzser asszisztens

AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA:

Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.

Stabil cégnél dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9:30-16 óra, p.: 9:30-15 óra), amelyet megértően és rugalmasan kezelünk.

Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, Excel tanfolyam, workshopok).

A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.

Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.

Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.

Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).

Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit étkezési kedvezménnyel, ingyenes konditerem bérlettel és rendszeres gyümölcsnappal támogatunk.

TÉGED KERESÜNK, HA

Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel

Minimum 1-2 éves gyakorlatot szereztél adminisztratív területen

Határozott és talpraesett személyiséggel rendelkezel

Képes vagy a felmerülő problémák kezelésére

Terhelhető, proaktív személyiségnek tartod magadat

Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel bírsz

Precízen dolgozol, és adminisztratív feladataidat kellő pontossággal végzed

Jól tűröd a monotonitást, és képes vagy a fókuszált munkavégzésre ismétlődő feladatok esetében is

Jó stressztűrő képesség és hatékony helyzetkezelés jellemez nagy munkaterhelés mellett is

Van adatelemzési és riportkészítési tapasztalatod

Hatékonyan osztod be az idődet, és képes vagy az önálló munkavégzésre

AMIT MI VÁRUNK TŐLED

Adminisztrációs feladatok elvégzését, a szerződések előkészítését

Folyamatos partneri kapcsolattartást

Beérkező hibajegyek kezelését, riportálását

Munkaszervezést

Társosztályokkal történő kapcsolattartást

Felmerülő problémák gyors és hatékony megoldását

Közművekkel kapcsolatos ügyintézés elvégzését

A garanciális ügyek nyilvántartását, követését és kezelését

Kapcsolattartást partnerekkel, beszállítókkal, vállalkozókkal

Dokumentációk pontos és naprakész vezetését

A garanciális igények adminisztrációját és feldolgozását

Riportok és statisztikák készítését a garanciális folyamatokról (pl. esetszámok, megoldási idők, költségek)

Adatok elemzését és összefoglalását a vezetőség számára prezentációs formában

A riportok elkészítéséhez szükséges adatgyűjtést és rendszerezést

Részvételt a garanciális folyamatok fejlesztésében

Együttműködést a garancia menedzserrel a problémamegoldásban és jelentések készítésében

Vállalat irányítási rendszer aktív használatát, nyilvántartások kezelését

ELŐNYT JELENT SZÁMODRA:

Alapvető műszaki ismeretek

Vagyoningatlankezelésben szerzett jártasság

Magabiztosan kezeled az MS Office programcsomagot, különösen az Excelt

CRM vagy garancia-kezelő rendszerek ismerete

Jelentkezés módja

Fényképpel ellátott önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.


Budapest, XIII. kerület

JELENTKEZEM