Feladatok
Feladatok:
- Fuvarfeladatok kiosztása és a legoptimálisabb útvonal megszervezése
- 20-25 fő sofőrrel való kapcsolattartás és szállítási feladatainak koordinációja
- Napi kapcsolattartás a tehergépjármű vezetőkkel és a megbízókkal
- Szükség esetén egyeztetés a műhellyel, szervizzel, irodai kollégákkal
- A munkához tartozó adminisztrációs feladatok ellátása a vállalatirányítási rendszer keretein belül
- Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése
- Szolgáltatásunk értékesítése
- Árajánlatok készítése
- A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben
- A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás
- Meglévő ügyfélkörünk igényeinek kiszolgálása, ügyfél elégedettség növelése
- Beérkező ügyfélmegkeresések alapján sikeres értékesítés
Fontos tudnod, hogy:
A munkában kiemelt szerepet kap a telefonos kapcsolattartás, ezért olyan Kollégát keresünk, aki nem idegenkedik a munkavégzés ezen formájától.
Munkaidő: 9:00-17:00
Elvárások
- Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
- Jó szervező- és problémamegoldó készség
- Nagyfokú precizitás
- Önálló és csapatban való munkavégzésre való képesség
- Tapasztalat fuvarszervezés és/vagy telefonos szolgáltatás értékesítés terén
Előnyt jelent
- Híváskezelési gyakorlat, telefonos szolgáltatás értékesítési tapasztalat előnyt jelent
- Budapest és az agglomeráció városismerete, jó tájékozódás
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Stabil hátterű, folyamatosan fejlődő cég, jó hangulatú csapat
- Hosszútávú munkalehetőség, kiszámítható jövő.
- Modern, kényelmes iroda, tömegközlekedéssel is jól megközelíthető, frekventált helyen
- A pozíció betöltéséhez nem szükséges angol nyelvtudás