Feladatok

  • Szállodánk sztenderdjeinek megfelelően a vendégek fogadása és üdvözlése barátságos, professzionális hozzáállással.
  • Bejelentkezési és kijelentkezési folyamatok lebonyolítása
  • Szobafoglalások kezelése és módosítása
  • Tájékoztatás a szálloda szolgáltatásairól, helyi látnivalókról és programokról
  • Kérdések megválaszolása, valamint vendégpanaszok kezelése és megoldása
  • Pénztárkezelés, fizetések lebonyolítása és számlázás
  • Együttműködés a házvezetőkkel, karbantartókkal és egyéb részlegekkel a vendégek elégedettségének biztosítása érdekében
  • A vendégek sztenderdeknek megfelelő érkeztetése, utaztatása
  • Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére
  • Folyamatos kapcsolattartás a szálloda többi területével
  • Telefonhívások kezelése
  • Transzferek ügyintézése
  • Vendégszámlák terhelése, fizettetése, valamint hitelkártya tranzakciók kezelése
  • Napi zárás pontos levezetése
  • Éjszakai műszak során a szálloda ügyeletes vezetői szerepének ellátása

Elvárások

  • Korábbi tapasztalat recepciós vagy ügyfélszolgálati munkakörben, lehetőleg szállodai környezetben
  • Előny: OPERA rendszer ismeret
  • Kiemelkedően jó kommunikációs készségekkel bír
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudása van
  • Magas fokú vendégközpontúság és problémamegoldó készség jellemzi
  • Rugalmasság a műszakok és munkaidő tekintetében (három műszak, hétvégi munkavégzés)
  • Önállóan, precízen és lelkiismeretesen végzi a munkáját

Amit kínálunk

  • Napi egyszeri étkezés, kávé és üdítő fogyasztás
  • Szállodánk SPA és wellness szolgáltatásainak díjmentes használata
  • Ingyenes parkolás dolgozói parkolónkban
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Támogató, fiatalos csapat
  • Tréningek, fejlődési- és előrelépési lehetőségek
  • Munkába járás költségtérítése az erre vonatkozó rendelet alapján

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli
  • Ingyen ebéd
  • Masszázs

Céginformáció

A Corinthia Csoport részeként a 310 szobás Verdi Budapest Aquincum Front Office csapata keresi igényes, felelősségteljes, szállodai recepciós tapasztalattal rendelkező kollégát Front Office Recepciós/Éjszakai Recepciós munkakörbe.

Jelentkezés módja

Amennyiben úgy érzed, hogy megfelelsz a fenti követelményeknek, és szívesen dolgoznál egy elegáns szállodában, várjuk jelentkezésedet! Küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

Csatlakozz csapatunkhoz, és segítsd, hogy vendégeink mindig otthon érezzék magukat!

JELENTKEZEM