Feladatok

  • Ügyfelek udvarias fogadása és kiszolgálása, telefonhívások, levelek és küldemények kezelése
  • Általános asszisztensi és adminisztratív feladatok (pl.: iratok iktatása, postázása, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, nyilvántartások vezetése stb.)
  • Az iroda napi működésének gördülékeny biztosítása (pl.: konyhai készletek feltöltése, tárgyalók rendben tartása, irodaszerek rendelése)
  • Az ügyvédek, ügyvédjelöltek és pénzügyi vezető napi munkájának támogatása (pl.: Takarnet, Cégkapu és ERA rendszerek használata, cégeljárásokhoz kapcsolódó feladatok, számlakezelés)

Elvárások

  • Legalább 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
  • Talpraesett, nyitott és proaktív hozzáállás, jó problémamegoldó képesség
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magas szintű felhasználói ismeretek az Office programokban (Word, Excel, PowerPoint), tízujjas gépírás előny

Amit kínálunk

  • Igényes, modern irodai környezet Budapest belvárosában
  • Fiatalos és összetartó csapat
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Változatos munkakör, fejlődési lehetőség
  • Kiváló szakmai háttér és segítőkész munkatársak

 

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaidő: Teljes munkaidő

Fizetés: Megállapodás szerint

Céginformáció

Belvárosi, gazdasági jogra szakosodott, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező ügyvédi iroda keresi új front-office menedzserét, aki talpraesett, gyakorlatias és képes az önálló munkavégzésre. Olyan munkatársat várunk, aki szívesen dolgozik változatos feladatkörben, és fontos számára a rendezett, szakmai környezet.

JELENTKEZEM