Front Office Managerként a fő feladat a szállodai Front Office csapat irányítása, a zökkenőmentes munkafolyamat és a kivételes vendégélmény biztosítása érkezéskor és távozáskor, valamint a Vendégek tartózkodása alatt.
- a Front Office részleg irányítása, a Recepció, a Concierge/Londiener csapat munkafolyamatainak összehangolása;
- a szobák kihasználtságának maximalizálása a legmagasabb átlagáron, használva az upselling technikákat a szállodai szolgáltatások népszerűsítésére;
- a csapat folyamatos fejlesztésének, tréningezésének, motiválásának biztosítása, valamint a közvetlen munkatársak célkitűzéseinek meghatározása;
- a szálloda más részlegeivel való folyamatos kapcsolattartás a minél színvonalasabb vendégélmény biztosítása érdekében;
- a vendégelégedettség alakulásának nyomonkövetése, a magas szintű vendégélmény fenntartása, továbbá a vendég észrevételek professzionális kezelése;
- mosolyt csalni a kollégák és a Vendégek arcára.