• Felelés a szakterületi folyamatleltár, a szervezeti kapcsolódások és azon belül a folyamatok
    feltérképezéséért, dokumentálásáért.
  • Üzleti folyamatok átvizsgálása és optimalizálása a hatékonyság növelése érdekében (Lean vagy Six Sigma módszerek alkalmazásával).
  • Kulcs teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása.
  • Eltérések, problémák azonosítása, veszteségek feltárása, ezok megszüntetésére javaslatok kidolgozása.
  • Javaslattétel innovatív technológiák és szoftverek bevezetésére (pl. robotizáció, AI) a működési hatékonyság érdekében, valamint a munkavállalók folyamatos képzése, fejlesztése érdekében.
  • Riportok kidolgozása, riportrendszer működtetése, valamint az információ- és tudásmegosztás folyamatos javítása.

Elvárások:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
  • 8-10 év tapasztalat a szakterületen.
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
  • Folyamatmodellező szoftver ismerete
  • Szakirányú felsőfokú végzettség.

Egyéb információ az állásról:

Ügyfelünk a bér- és munkaügy, valamint a humánerőforrás-gazdálkodás szakértője. Több mint 30 éves szakmai tapasztalattal, közel 400 munkatárssal, országos hálózattal rendelkezik, és 3000 vállalaton keresztül több mint egymillió hazai munkavállalót nevezhet meg referenciaként.

JELENTKEZEM