- Felelés a szakterületi folyamatleltár, a szervezeti kapcsolódások és azon belül a folyamatok
feltérképezéséért, dokumentálásáért.
- Üzleti folyamatok átvizsgálása és optimalizálása a hatékonyság növelése érdekében (Lean vagy Six Sigma módszerek alkalmazásával).
- Kulcs teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása.
- Eltérések, problémák azonosítása, veszteségek feltárása, ezok megszüntetésére javaslatok kidolgozása.
- Javaslattétel innovatív technológiák és szoftverek bevezetésére (pl. robotizáció, AI) a működési hatékonyság érdekében, valamint a munkavállalók folyamatos képzése, fejlesztése érdekében.
- Riportok kidolgozása, riportrendszer működtetése, valamint az információ- és tudásmegosztás folyamatos javítása.
Elvárások:
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
- 8-10 év tapasztalat a szakterületen.
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
- Folyamatmodellező szoftver ismerete
- Szakirányú felsőfokú végzettség.
Egyéb információ az állásról:
Ügyfelünk a bér- és munkaügy, valamint a humánerőforrás-gazdálkodás szakértője. Több mint 30 éves szakmai tapasztalattal, közel 400 munkatárssal, országos hálózattal rendelkezik, és 3000 vállalaton keresztül több mint egymillió hazai munkavállalót nevezhet meg referenciaként.