Feladatok

  • Levelezés export partnerekkel, kereskedelmi bizonylataik elkészítése és nyilvántartása
  • Részvétel a kapcsolódó logisztikai feladatokban
  • Tárgyalásokon, workshopokon, tréningeken (belföld – külföld, online - offline) való aktív részvétel
  • Részvétel az értékesítési stratégiák és tervek kidolgozásában, elérésében
  • Partnerek szerződéseinek nyomonkövetése
  • Kimutatások, analítikák és prezentációk készítése
  • Export hatóságokkal (exportfejlesztési ügynökség, konzulátus és kamara) való kapcsolattartás

Elvárások

  • 3-5 év tapasztalat export ügyintézésben, vagy adminisztratív feladatok elvégzésében
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • MS Office programok ismerete, magabiztos használata
  • Jó kommunikációs készség, problémamegoldó képesség
  • Gyors és precíz munkavégzés

Előnyt jelent

  • ISO 13485 minőségirányítási rendszer ismerete
  • Műszaki beállítottság
  • Orvostechnikai eszközök ismerete

Amit kínálunk

  • több, mint 25 éves múltú, megbízható, stabil háttér
  • rendezett, modern és igényes munkakörnyezet,
  • szakmailag magasan képzett, minőségi munkavégzésben példát mutató kollektíva
  • versenyképes bérezés, stabil fizetés

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az EMD Kft. orvostechnikai eszközöket gyártó, javító, tervező, fejlesztő debreceni vállalkozás. Endoszkópos és idegsebészeti területeken használt eszközök adják a fő termékprofilunkat. Eszközeink kiváló minőségűek, csúcstechnológiát képviselnek, piaci szerepünket tevékenységünk komplexitása adja. 

Jelentkezés módja

Jelentkezés fényképes, szakmai önéletrajz csatolásával.

JELENTKEZEM